اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیرین روانه «سی‌سخت» شد

مسؤول جمعیت امام رضایی‌ها از کمک بیش از ۵۰۰ میلیونی خیرین به 250 خانوار زلزله زده در سی سخت خبر داد.

بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیرین روانه «سی‌سخت» شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، مسؤول خیریه بین‌المللی جمعیت امام رضایی‌ها از کمک بیش از ۵۰۰ میلیونی خیرین برای رفع مشکلات مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: 
از همان ساعات اولیه زلزله تیم‌های ارزیاب جمعیت به ویژه مدیریت خیریه «کنارتم هموطن» و مدیریت بحران جمعیت به منطقه اعزام شدند و میزان خسارات، کوچه به کوچه و خانه به خانه ارزیابی شد.

حاج حسین یکتا با بیان اینکه جمعیت جامعه هدف خود را زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های سادات قرار داده، افزود: 50 خانواده سادات و 200 زن سرپرست خانوار، تحت پوشش بسته ارزاق به ارزش یک میلیون تومان و کمک‌های نقدی خیرین سراسر کشور به ارزش 350 میلیون تومان قرار گرفتند.

وی  به شرایط کرونایی موجود در سی سخت اشاره کرد و گفت: انجام تست سریع کرونا بصورت روزانه برای ۱۰۰ نفر، خرید و بسته بندی ۴۰۰  پک سنتی جهت کرونا شامل (داروی امام کاظم(ع)، عسل طبیعی سبلان، حلوا ارده و چای به) در بین مردم شهر بیدخونی به ارزش 34 میلیون تومان، خرید دارو برای بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی به ارزش 7 میلیون تومان، خرید و توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه و هزار عدد الکل ضدعفونی کننده دست به ارزش 31 میلیون تومان هم از اولویتهای خدمت رسانی جمعیت بوده است.

مسؤول جمعیت امام رضایی‌ها به حضور روزانه ۱۵ نفر از داوطلبان در آشپزخانه های مرکزی جهت پخت و توزیع غذا اشاره کرد و افزود: داوطلبان جمعیت همچنین به ۱۳ خانوار جهت خروج وسایل منزل، شناسایی بیش از ۱۰۰ خانوار نیازمند به کمک، شستشوی 130 تخته فرش کمک کرده‌اند.

یکتا روحیه دادن به زلزله زده‌ها و بازگرداندن نشاط به منطقه سی‌سخت را ضروری دانست و افزود: اجرای سرود برای هموطنان زلزله زده سی سخت توسط داوطلبان امام رضایی‌ها، نشاط زیبایی را در کوچه پس کوچه‌های سی سخت جاری کرده است. 

 


وی از تصمیم جمعیت برای ورود هر چه سریعتر به حوزه اسکان و تعمیر منازل خبر داد تا در آستانه عید نوروز باری از دوش مردم برداشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول