اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فوتبالیست زنجانی در یک قدمی بهترین گلزن لیگ برتر بانوان

افسانه چترنور بازیکن 22 ساله زنجانی در مسیر کسب عنوان بهترین گلزن، لیگ برتر بانوان قرار گرفت.

فوتبالیست زنجانی در یک قدمی بهترین گلزن لیگ برتر بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، افسانه چترنور بازیکن 22 ساله و خوش ‌آتیه زنجانی که این روزها در تیم فوتبال شهرداری سیرجان مشغول بازی است، در لیگ برتر بانوان خوش درخشیده و موفق شده، عنوان دومی برترین گلزنان لیگ را به صورت مشترک به دست آورد.

این بازیکن که از 13 سالگی به صورت حرفه‌ای در رشته ورزشی فوتبال مشغول فعالیت شده، با سابقه چهار سال فعالیت ورزش قهرمانی در تیم شهرداری سیرجان، در فصل ۹۷-۹۸ لیگ برتر فوتبال بانوان بود.

در حالی که لیگ بانوان هفته‌های پایانی خود را طی می‌کند، دو بازیکن گلزن تیم‌های مدعی شهرداری سیرجان و وچان کردستان به دنبال آن هستند تا عنوان برترین گلزن فصل را از آن خود کنند.

در بخش بهترین گلزنان فصل، افسانه چترنور و زهرا قنبری که عنوان خانم گل ادوار لیگ برتر فوتبال زنان را به دوش می‌کشد دو کاندیدای اصلی هستند.

باید دید در ادامه فصل لیگ برتر فوتبال زنان چه کسی می‌تواند سرانجام کفش طلا را از آن خود کند و قنبری که رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ لیگ فوتبال زنان است می‌تواند بار دیگر این عنوان را کسب کند یا مهاجم ۲۲ ساله زنجانی در تیم شهرداری سیرجان این افتخار را برای خود به دست می‌آورد.

بازیکن ملی پوش زنجانی در ارتباط با همین موضوع به خبرنگار فارس در زنجان گفت: بنده از 13 سالگی فوتبال حرفه‌ای را آغاز کردم و با حمایت‌های پدرم به این مرحله از موفقیت رسیدم و دست وی را به خاطر همه حمایت‌های او می‌بوسم.

افسانه چترنور همچنین ضمن تقدیر از همه عوامل تیم شهرداری سیرجان بابت اعتمادی که به وی داشتند، گفت: البته حمایت هواداران در بیرون از زمین و هم تیمی‌های خودم در مستطیل سبز نیز از دیگر مسائلی بود که در این موفقیت نقش داشته و به بنده روحیه ادامه فعالیت می‌دهد.

وی گفت: پست قبلی بنده در تیم، دفاع چپ بود اما با اعتماد مربی، خانم نجاتی به خط حمله منتقل شدم، و همین تغییر نقطه عطفی در فعالیت حرفه‌ای من بوده  و از عوامل دیگر موفقیت من در تیم شهرداری سیرجان نیز بوده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول