اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد شورای شهری‌ها نسبت به انجام ساخت و ساز در اردوگاه امام خمینی (ره)

عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوع ساخت و ساز در اردوگاه امام خمینی (ره) گفت: شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به قلع و جمع‌آوری ساخت و ساز در این محدوده اقدام کند.

انتقاد شورای شهری‌ها نسبت به انجام ساخت و ساز در اردوگاه امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره انجام ساخت و ساز در اردوگاه موسوم به امام خمینی (ره) در شمال شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری پایتخت باید از انعقاد هر نوع تفاهم‌نامه در خصوص اراضی حفاظت ویژه و اراضی سبز خودداری کند.

وی افزود: مردم و اهالی جماران در محله سنتی قدیمی زندگی می‌کنند ولی متأسفانه اراضی ملی که در گذشته به اردوگاه امام خمینی (ره) معروف بوده در حال واگذاری به مجموعه‌های دیگر غیر از مدیریت شهری است. این اراضی در گذشته محل برگزاری اردوگاه‌های دانش‌آموزی با محیط طبیعی و جنگلی بوده که اخیرا در رویکردی اشتباه تعداد قابل توجهی از درختان آن قطع شده و تحت ساخت و سازهای غیرمجاز قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در اسرع وقت باید نسبت به قلع و جمع‌آوری ساخت و ساز غیرمجاز در این محدوده اقدام کند شورای شهر تهران نیز در این قلع و قمع نظارت خواهد کرد چرا که موضوع حریم و محدوده حفاظت ویژه بوستان‌ها و فضای عمومی از خطوط قرمز مدیریت شهری تهران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول