اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تولید فیلم کوتاه با هدف تبیین مقام شهیدان/رسانه‌ها در معرفی شهدا پیش قدم شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه باید با اقدامات فرهنگی جایگاه شهیدان را در سطح جامعه تبیین کنیم، گفت: رسانه‌ها باید در خصوص تولید محتوا در راستای معرفی شهدا پیش قدم باشند.

تولید فیلم کوتاه با هدف تبیین مقام شهیدان/رسانه‌ها در معرفی شهدا پیش قدم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام و المسلمین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در نشست برنامه ریزی روز شهدا مصادف با 22 اسفند که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌صورت وظیفه و تکلیف اجتماعی، فرهنگی و دینی خود در این عرصه حضور پیداکرده تا با حضور خود بتواند  نقش بیشتری را در اجرا و تجلیل هرچه بهتر و بیشتر از مقام شهدا و بزرگداشت روز شهید داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه با اشاره به صحبتی از امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام راحل و عظیم الشان فرمودند «ملتی که برای شهادت ایستاده است مشکلات در او اثر ندارد» این جمله‌ای جاودانه است که امام نمی‌فرمایند مشکلات ندارد بلکه می‌فرمایند مشکلات در او اثر نمی‌گذارد یعنی آن راست‌قامتی، استقامت و مقاومت در برابر مشکلات از آثار و برکات خون شهداست.

حجت‌الاسلام و المسلمین روحی یزدی بابیان اینکه عزت، آرامش، امنیت و توفیق خدمت در این کشور مدیون شهداست، یادآور شد: ما همه در هر رده و جایگاهی که باشیم مدیون شهدا هستیم، بنابر این تجلیل و تقدیر از مقام شهید و این انتقال این میراث بزرگ به نسل کنونی و آینده وظیفه عمومی ما است.

وی افزود: با فضای عمومی که در جامعه ایجادشده است خصوصاً در فضای مجازی، علی‌رغم اینکه دستگاه‌های متعدد برای معطر کردن این فضا به عطر شهدا زحمت تلاش می‌کنند، اما امروز جایگاه شهید و شهادت برای نسل کنونی و نسل آینده کشور آن‌گونه که باید و شاید تعریف‌شده نیست.

روحی یزدی اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم از ظرفیت دستگاه‌هایی که در تولید فیلم‌های کوتاه و دیگر تولیدان رسانه‌ای می‌توانند نقش‌آفرین باشند استفاده کنیم این دستگاه‌ها باید نقش بسزا و قابل‌توجهی را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان تأکید کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید برای بزرگداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا تلاش کنیم، صداوسیما می‌تواند از این فرصت استفاده کند و در معرفی شهید نقش و جایگاه شهید و شهادت در جامعه تلاش کند، شهرداری نیز با امکانات خود ازجمله آذین‌بندی و فضای محیطی تلاش کند، همه باید نقش خودشان را در بزرگداشت و تجلیل از این روز و این جایگاه به خوبی و به‌طور شایسته ایفا بکنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول