اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تداوم کمک‌های مؤمنانه در شهر طاقانک/ 300 بسته معیشتی شب عید توزیع می‌شود

عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهر طاقانک گفت: در مرحله چهارم از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان جمع‌آوری شده و در بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

تداوم کمک‌های مؤمنانه در شهر طاقانک/ 300 بسته معیشتی شب عید توزیع می‌شود

حمزه علی‌ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: چهارمین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه با جمع‌آوری 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 400هزار تومان در شهر طاقانک اجرا شد.

عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهر طاقانک ادامه داد: در مرحله چهارم از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج المهدی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مؤسسه خیریه امام حسین(ع)، خیّرین و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) طاقانک، 300 بسته معیشتی در بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی اخلاص و نیت خیر را عامل بسیج همگان برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه دانست و افزود: با توجه به شرایط کرونایی که مردم قادر به برگزاری مراسم ترحیم در منزل نیستند، به جای پخت و پز غذا در منزل، طی یک سال گذشته بسته‌های معیشتی غذایی به صورت خشکبار جمع‌آوری و در قالب بسته‌های حمایتی کمک مؤمنانه در اختیار نیازمندان و فقرا قرار می‌گیرد.

علی‌ترابی اظهار داشت: در مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه، بیش از یک میلیارد تومان‌ جمع‌آوری شده است و بسته‌های آماده شده همزمان با شب عید نوروز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) شهر طاقانک در پایان گفت: سبدی در سوپرمارکت‌های شهر نصب کرده‌ایم تا کسانی که اقلام خریداری می‌کنند، یک قلم آن را به دلخواه در داخل سبد قرار دهند، که از این طریق نیز کمک‌های خوبی دریافت شده است.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول