اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مطالبات کارگران قزوینی تا آخر سال پرداخت می شود/ کاهش تعدیل نیرو با وجود تحریم ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران استان در حوزه واحد های تولیدی و شهرداری های استان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

مطالبات کارگران قزوینی تا آخر سال پرداخت می شود/ کاهش تعدیل نیرو با وجود تحریم ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه کمیسیون امنیت کارگری اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران استان در حوزه واحد های تولیدی و شهرداری های استان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی افزود: اقدامات و برنامه ریزی های خوبی توسط کمیسیون های کارگری در شهرستان های استان انجام شده که نتایج قابل قبولی داشته است.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به ایام پایانی سال  تاکید کرد: ضرورت دارد مراقبت های ویژه از سوی دستگاه های مربوط صورت بگیرد که در این ایام تمامی مطالبات کارگران توسط واحدهای تولیدی و... پرداخت شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارگران واحد های تولیدی و شهرداری ها در اولویت است تاکید کرد: کارگران جزو اقشار با اهمیت و زحمتکش جامعه هستند و حقوقشان دیون  ممتازه است باید با اولویت پرداخت شود.
 
این مقام مسوول افزود: پرداخت حقوق کارگران شهرداری ها باید با کارمندان  شهرداری ها در یک زمان پرداخت شود. 

تعدیل نیرو در حوزه صنعت کاهش پیدا کرده
  
حبیبی با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته در زمینه اشتغال کارگران در استان افزود: قطع همکاری و تعدیل نیرو های کارگری در حوزه صنعت و واحد های تولیدی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع در شرایط سخت تحریم و کرونایی این اتفاق افتاده است .

معاون استاندار با اشاره به اهمیت مهارت کارگران اظهار داشت:  با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه اشتغال هیچ متقاضی کاری که دارای کارت مهارت است بی کار نخواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول