اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در استان مرکزی در طرح شهید برونسی

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با پیگیری ها و تلاش های کارگران بسیجی و با تاسی از فرهنگ جهادی و بسیجی این سازمان موفق به جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در سطح استان شد.

جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در استان مرکزی در طرح شهید برونسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ربیعی ظهر امروز در حاشیه هیئت اندیشه ورز این سازمان با حضور جامعه کارگری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی کارگران همواره به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار و نقش آفرین در تاریخ ۴۲ ساله انقلاب مطرح بودند و در عرصه های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است که یکی از هم رویکردهای اصلی آنها تعطیلی کارخانه ها و تولید کشور است که اینجا نقش مهم و کلیدی کارگران اهمیت پیدا می کند.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی مهمترین مانع تحقق اهداف دشمن شده در جنگ اقتصادی هستند و در طول این سال ها همواره نقش اساسی در رونق اقتصادی ایفا کرده اند.

ربیعی ادامه داد: بزرگترین الگوی کارگران دفاع مقدس و تفکر بسیج است که با تاسی از این دو فرهنگ مهم و حیاتی توانسته اند در این سالها خوش بدرخشند و تفکر بسیجی در وجود کارگران توانسته این قشر زحمتکش در جامعه را همواره عزتمند و سرافراز نشان دهد.

وی اضافه کرد: امروز کارگران میان داران اصلی خنثی سازی تحریم ها و توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد هستند و بسیج کارگری به عنوان یار و پشتیبان اصلی این قشر زحمتکش همواره آنها را حمایت خواهد کرد و برنامه های محوری این سازمان رفع دغدغه های این عزیزان است.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه لازمه رفع برخی از مشکلات کلیدی در حوزه تولید طنین انداز شدن تفکر بسیجی و جهادی در فعالیت ها است که اگر تحقق پیدا کند قطعا معجزه آفرین خواهد شد یادآور شد: طرح شهید برونسی با محوریت رفع موانع تولید و مشکلات جامعه کارگری یکی از برنامه های سازمان بسیج کارگری است که با استفاده از ظرفیت های بسیج و مردم این طرح اجرا می شود.

ربیعی بیان داشت: تیم های تخصصی کارآمدان، تولید یاران ، سفیران و رصد گران در زیرمجموعه طرح شهید برونسی فعالیت می کنند که مشکلات به طور جزئی مورد پایش قرار می گیرند و برای رفع آنها با استفاده از همه ظرفیت ها اقدام می کنیم.

وی افزود: در سال جهش تولید اجرایی شدن طرح شهید برونسی در کشور و استان مرکزی آثار و برکات بسیار زیادی به همراه داشت و یکی از اولویت های مهم در مجموعه بسیج کارگری به شمار می رفت و امروز نتایج این طرح با برکت به وضوح در سطح استان قابل مشاهده است.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در سال ۹۹ با پیگیری ها و تلاش های کارگران بسیجی و با تاسی از فرهنگ جهادی و بسیجی این سازمان موفق به جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در سطح استان شد گفت: حمایت از این ۱۰۰ کارخانه منجر به تثبیت بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم شد که این طرح همچنان با قوت پیگیری و دنبال خواهد شد.

ربیعی اظهار کرد: مشکلات تامین نقدینگی و سرمایه، تامین مواد اولیه، معوقات تسهیلات و مشکلات بیمه ای از مهمترین مشکلات کارخانه های تولیدی هستند و امیدواریم با حمایت های بیشتر مسئولین این مشکلات برطرف شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول