اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استقرار پایگاه تست کرونا در مبادی ورودی توسط نیروهای بسیجی گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه پایگاه تست کرونا در مبادی ورودی مستقر شد، گفت: در این طرح نیروهای بسیجی در مبادی ورودی شهر مستقر و از مسافران تست کرونا دریافت می‌کنند.

استقرار پایگاه تست کرونا در مبادی ورودی توسط نیروهای بسیجی گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  سرهنگ باقر پسنده در نشست ستاد مقابله با کرونا گچساران  گفت:  یک سال است که درگیر  بیماری کرونا هستیم و یک گوشزدی است برای مسوولان  که به موقعه و بهتر عمل کنیم.

 وی با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی  گفت: در طرح شهید سلیمانی که در آذر ماه امسال طبق یک تفاهم نامه از سوی وزارت بهداشت با بسیج منعقد شد   خوشبختانه شاهد یک آمار کاهشی در سطح شهرستان بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: در طرح جدیدی که ابلاغ شده است این طرح از 15اسفنده لغایت15 فروردین ماه انجام می شود که این طرح در روز گذشته  در گچساران اجرایی شد.

 پسنده عنوان کرد: در این طرح نیروهای بسیجی در مبادی  ورودی شهر مستقر  و از مسافران مسافران تست کرونا  دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح هر خودرویی که از  محور ورودی به شهرستان  وارد می‌شود  از آنها تست سریع کرونا دریافت می شود و افراد دارای علائمی کرونایی14 روز قرنطینه و  بسته‌های معیشتی معیشتی به آنها اعطا می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: با توجه به قرار گرفتن  شهرستان گچساران در محور مواصلاتی جنوب به شمال و همجواری با استان خوزستان و بنادر جنوبی این یک زنگ خطری برای شهرستان به شمار می رود.

 پسنده خواستار تکمیل و بهره‌برداری از محور کمربندی  گچساران شد، گفت: با بهره‌برداری از محور کمربندی تمامی راه‌های فرعی ورود به شهرستان گچساران مسدود خواهد شد.

 وی  با بیان اینکه نیروهای بسیجی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پای کار هستند، گفت:  انتظار می‌رود که برای ریشه کنی و قطع زنجیره کرونا تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند.

 پسنده خواستار ایجاد  2 مرکز نقاهتگاه مردان  و خانم در این شهرستان شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول