اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تیم شگفتی‌ساز شهرداری آستارا قهرمان نیم‌فصل لیگ آزادگان شد

دیدار دو تیم شهرداری آستارا و هوادار در ورزشگاه وحدت آستارا از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه یک‌بر صفر به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید.

تیم شگفتی‌ساز شهرداری آستارا قهرمان نیم‌فصل لیگ آزادگان  شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار دو تیم  شهرداری آستارا و هوادار در ورزشگاه وحدت آستارا از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه یک‌بر صفر به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید تا در پایان نیم‌فصل این رقابت‌ها عنوان قهرمان نیم‌فصل لیگ آزادگان را کسب کند.

پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار اشکان توانا، سعید دلاور، رضا فخری، محمد آزاد طلب، بهزاد سلطانی، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، آرش افشین، مسعود رمضانی و پژمان ثباتی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

رضا عنایتی سرمربی هوادار تهران نیز برای این دیدار صادق رضا نیا، محمدجواد محمدی، حسین صادقی، مجتبی محبوب مجاز، امیرحسین پور محمد، علی محسن زاده، سپهر روزی‌طلب، وحید امینی، جهانبخش طاهر، مهدی عبدی و سجاد دانایی را در ترکیب تیم خود قرار داده بود.

دو تیم شناخت کافی از یکدیگر داشتند و مشخص بود که قبل از بازی تمام بازیکنان یکدیگر را مورد آنالیز قرار داده بودند که بازی محتاطانه‌ای را ارائه کردند.

شهرداری آستارا نیمه اول را مالکانه شروع کرد اما هیچ‌وقت به آب‌وآتش نزد و روی محدود حملات خود نتوانست راهی به دروازه پیدا کند.

چند ضربه ایستگاهی هم نصیب آبی پوشان بندر آستارا شد که نتوانست در نیمه اول از آن بهره کافی ببرند گ با همان نتیجه بدون گل به پایان رساندند.

اما نیمه دوم کمی اوضاع متفاوت بود آبی پوشان آستارا شدت حملات خود را کمی افزایش دادند و در دقیقه ۶٨ هم صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که روی ارسال دقیق بهزاد سلطانی رضا فخری در موقعیت صد درصد گل قرار گرفت که نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه ۷۷ روی ضد حمله خطرناک هواداران می‌توانستند دروازه شهرداری آستارا را باز کنند که با خوش‌شانسی آبی پوشان توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

اما آستارایی‌ها تمرکزشان را از دست ندادند و حملات خودشان را شدت دادند و توانستند در دقیقه ۸۷ توسط امین حقده گل برتری‌شان را به ثمر برسانند.

در پایان نیم‌فصل شهرداری آستارا با ٣١ امتیاز در رتبه نخست لیگ آزادگان قرار گرفت و هوادار تهران نیز در رتبه پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول