اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهمنی‌نژاد: امنیت روانی مردم تامین شود/ حق‌شناس: همه مکلف به اجرای قانون در انتخابات هستیم

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: باید امنیت روانی مردم تامین شود و همه تلاش کنیم مشکلات مردم مرتفع شود.

بهمنی‌نژاد: امنیت روانی مردم تامین شود/ حق‌شناس: همه مکلف به اجرای قانون در انتخابات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد در نشست مشترک با فرمانداران، هیات‌های نظارت بر انتخابات در استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم شاهد حضور پرشور و فراگیر مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم و در هرکدام از انتخابات‌های سال آتی، انتخاب اصلح انجام شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات گفت: همه مکلف به اجرای قانون در انتخابات هستیم و مراقبت از رای مردم به عنوان امانتی در دست برگزارکنندگان از شروع تا پایان فرآیند انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

هادی حق‌شناس اظهار کرد: تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت دغدغه‌های مردم را در انتخابات مرتفع می‌کند و یکی از موضوعات در حوزه اجرای درست انتخابات، حاصل همین تعامل است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب صحیح و اصلح است، تصریح کرد: خوشبختانه تمامی دلسوزان کشور مصّر به بیطرفی و اجرای قانون در انتخابات هستند و البته مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

* حق‌شناس: امکانات استان گلستان در خدمت، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است

استاندار گلستان یادآور شد: تلاش تمام دست‌اندرکاران انتخابات حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است و تمام امکانات استان در مسیر انتخاباتی بانشاط بسیج شده است تا منجر به انتخابی اصلح شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: در انتخابات پیشین شاهد مشارکت ۵۸ درصدی مردم استان بودیم و با وجود شرایط کرونایی امیدواریم با همراهی گروه‌های سیاسی و احزاب بتواند مشارکت مردمی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: همکاری رسانه‌ها و صدا و سیمانقش تاثیرگذاری در ارتقا شور انتخاباتی دارد.

 

استاندار گلستان گفت: امروز کشور در شرایط بسیار سختی اداره می‌شود و نظام سلطه هزینه‌های مقاومت کشور را بالا برده است اما خوشبختانه در چنین شرایط دستاوردهای ارزشمندی در کشور حاصل شده که البته ماحصل همکاری تمام ارکان نظام است.

حق‌شناس ادامه داد: تمام تلاش ما زمینه‌سازی برای افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و در این راستا هیات‌های اجرایی و نظارت هم مسیر هستند.

لازم به ذکر است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول