اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف 201 هزار عدد مواد محترقه از پارکینگ ساختمان مسکونی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 201 هزار و 600 عدد مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری 2 نفر در این زمینه خبر داد.

کشف 201 هزار عدد مواد محترقه   از پارکینگ ساختمان  مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهر تبریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری و دپو مواد محترقه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از پارکینگ ساختمان  مسکونی تعداد 201 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 38 هزار و200 نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به یک میلیارد ریال می رسد کشف شد.

عبدی همچنین از دستگیری دو نفر در این زمینه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از خانواده ها درخواست کرد در ایام پایانی سال و منتهی به چهارشنبه آخرسال بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و از تهیه مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک برای آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول