اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

توزیع 60 هزار تبلت بین محصلان مناطق محروم در طرح نذر هوشمند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی از توزیع بیش از 60 هزار تبلت و تلفن همراه بین دانش‌آموزان در طرح نذر هوشمند خبر داد.

توزیع 60 هزار تبلت بین محصلان مناطق محروم در طرح نذر هوشمند

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، کرونا موجب شد که آموزش دانش‌آموزان از کلاس درس و مدرسه به فضای مجازی و منزل منتقل شود؛ تا قبل از کرونا، اینکه دانش‌آموزان تلفن همراه داشته باشند، اتفاق خوبی نبود و نگرانی‌ها از اینکه بچه‌ها وقت خود را در فضای مجازی بگذرانند، وجود داشت.

در آن دوره، هیچکس به دنبال اینکه برای دانش‌آموزان تبلت و موبایل تهیه کند، نبود و اصلا چنین چیزی در فکر هم نمی‌گنجید که روزی همه دست به هم دهند تا به دانش‌آموزانی که تلفن و تبلت ندارند، کمک کنند اما کرونا، زیست بوم جدیدی ایجاد کرد که تبلت به مدرسه تبدیل شد و ابزار درس خواندن بچه مدرسه‌ای‌ها شد.

 همین موضوع باعث شد که نهادها و گروه‌های مختلف دست به دست دهم دهند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل عقب نماند؛ بسیج دانش‌آموزی هم طرح نذر هوشمند را راه‌اندازی کرد.

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره نذر هوشمند، اظهار کرد: تاکنون بیش از 60 هزار تبلت و تلفن همراه در این طرح توزیع شده است. 

وی ادامه داد: طرح نذر هوشمند از هفته بسیج دانش‌آموزی آغاز شد و همچنان تا زمانی که دانش‌آموزان نیاز داشته باشند، ادامه دارد.

باستان اضافه کرد: در این طرح توانسته‌ایم تاکنون 7 هزار تلفن همراه و 53 هزار تبلت برای دانش‌آموزانی که دسترسی به ابزار هوشمند را ندارند با همراهی خیرین، تهیه کرده و توزیع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول