اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سوهان قم از سفیر قزوین 3 امتیاز گرفت

پیروزی با ارزش تیم فوتبال سوهان محمد قم در هفته یازدهم لیگ آزادگان بار دیگر قمی‌های علاقمند به فوتبال را نسبت به صعود این تیم از مرحله مقدماتی این مسابقات امیدوار کرد.

سوهان قم از سفیر قزوین 3  امتیاز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم بعد از سه هفته ناکامی در هفته یازدهم از مرحله گروهی رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ آزادگان در خانه میزبان تیم فوتبال سفیر نوین آبیک قزوین بود و در پایان با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد تا بار دیگر امیدها به صعود این تیم زنده شود.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در تیم فوتبال سوهان محمد قم در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان و در حضور پیشکسوتان این رشته برابر تیم سفیر نوین آبیک قزوین یک نمایش قابل قبول داشت و در حالی که موقعیت‌های متعدد گلزنی را هدر داد اما سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد تا با گلزنی علیرضا خدابنده‌لو، حمیدرضا پاکیزه و اسامه کاویان‌پور به پنجمین برد این فصل دست یابد.

نماینده فوتبال قم حالا از 10 بازی صاحب پنج برد، یک تساوی، چهار باخت، 12 گل زده، 12 گل خورده و 16 امتیاز است و جایگاه چهارم جدول 13 تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را در اختیار دارد، رتبه‌ای که اگر سوهانی‌ها قدر بدانند تا صعود به مرحله بعد امکان ارتقاء دارد.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون تیم ستارگان مردان پاشا با 20 امتیاز صدرنشین است، سردار جنگل صومعه‌سرا با 18 امتیاز در رده دوم ایستاده و شهید اورکی اسلامشهر با 17 امتیاز تیم سوم جدول محسوب می‌شود، در حالی که تیم‌های سوهان محمد قم و شهروند رامسر با 16 امتیاز بر حسب تفاضل گل رده‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

در سایر رتبه‌های این گروه تیم‌های شاهین تهران و مینو خرم‌دره زنجان با 15 امتیاز ششم و هفتم هستند، ستارگان سیمرغ البرز با 13 امتیاز، کیا پارس تهران با 11 امتیاز، سولدوز نقده و شهروند فریدون‌کنار با 10 امتیاز، آلومینیوم پارس ساوه با 9 امتیاز و سفیر نوین آبیک قزوین با 8 امتیاز در رده‌های هشتم تا سیزدهم این گروه جای گرفته‌اند.

تیم فوتبال سوهان محمد قم در هفته دوازدهم بازی‌ها باید در میهمانی سرنوشت‌ساز تیم سوم جدول یعنی شهید اورکی اسلامشهر به میدان برود، سپس در هفته پایانی این مرحله میزبان کیا پارس تهران است که در صورت برتری در میهمانی نماینده اسلامشهر قطعا یکی از شانس‌های صعود از این گروه خواهد بود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول