اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیباسازی شهر دهدشت در آستانه نوروز/ یکهزار و 700 نهال غرس می‌شود

شهردار دهدشت گفت: در طرح استقبال از نوروز یک هزار و 700 نهال در سطح شهر غرس می‌شود.

زیباسازی شهر دهدشت در آستانه نوروز/ یکهزار و 700 نهال  غرس می‌شود

احسان تابش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: شهرداری دهدشت در آستانه سال جدید برنامه‌هایی برای زیباسازی فضای شهری در دست اجرا دارد.

شهردار دهدشت گفت: با هدف آراستگی شهر و توسعه فضای بیش از یکهزار و 700 اصله نهال با اعتبار 45 میلیون تومان در سطح شهر غرس می‌شود.

تابش‌نژاد سرانه فضای سبز دهدشت را 6/3 متر مربع دانست و گفت: با اجرای طرح درختکاری یک درصد به سرانه فضای سبز افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا تدابیری اندیشیده شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیباسازی شهر برای استقبال از بهار 1400 انجام شود.

تابش‌نژاد گفت: رنگ‌آمیزی بلوارها، معابر بلوار شریعتی، میدان مرکزی، بلوار سپاه و ورودی شهر، پاکسازی پارک‌ها و ادامه سنگ‌فرش 5 هزار متر مربع در کمربندی 2و جهاد از دیگر اقدامات است.

وی تصریح کرد: در طرح استقبال از بهار نهال‌هایی از گونه کاج، سرو، ترنج، رز در پارک‌ها و بلوارها غرس خواهد شد که تعدادی از این نهال‌ها در آیین نمادین با حضور خبرنگاران در بلوار ورودی چرام غرس شد.

شهردار دهدشت همچنین با اشاره به ترمیم کنده‌کاری‌ها و حفاری‌ها، لکه‌گیری و رفع نواقص خیابان‌ها گفت: حفاری ورودی شهر از سمت سوق به طول یک کیلومتر با 100 میلیون تومان هزینه اجرا شد.

 


انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول