اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کسب مقام چهارم مسابقات سراسری برنامه‌نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس

برای نخستین بار مسابقات برنامه‌نویسی دانشگاه پیام نور (PCPC) به صورت مجازی، با شرکت ۳۷ تیم به میزبانی استان تهران برگزار شد که تیم استان فارس نیز در این رقابت علمی موفق به کسب مقام چهارم شد.

کسب مقام چهارم مسابقات سراسری برنامه‌نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تیم شرکت‌کننده استان فارس که با حضور دانشجویان مجید شیشه‌گر، سعید زارعی، محمود شیبانی مروست از مرکز شیراز حضور داشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران که میزبان این مسابقات بود اظهار داشت: پس از اتمام مسابقات، تیم اول ToGEThEr Plus از استان تهران، تیم دوم Tabriz.py از استان آذربایجان شرقی، تیم سوم Geek از استان تهران و تیم چهارم Smart از استان فارس تیم‌های برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری مجازی برنامه‌نویسی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور شدند.

بخشی خانیکی هدف از برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی را ارتقاء سطح فعالیت‌های علمی و مهارتی دانشجویان درزمینهٔ الگوریتم و برنامه‌نویسی عنوان کرد و افزود: شناسایی استعدادهای برنامه‌نویسی و کدنویسی و معرفی آن‌ها به بخش صنعت و ایجاد کارآفرینی همچنین حمایت از جوانان مستعد و خلاق برای تولید نرم‌افزارهای بومی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: زبان‌های برنامه‌نویسی این مسابقات شامل زبان‌های سی شارپ، C++، Python و Java است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: هر تیم متشکل از ۳ نفر شرکت‌کننده و یک نفر مربّی (که فقط تا روز پیش از مسابقه اصلی، امکان راهنمایی اعضای تیم خود را خواهد داشت) می‌باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول