اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرمربی شاهین چه کسی می‌شود؟ / مربیان بومی جایی در لیست گزینه‌ها ندارند

شاهینی پس از منتفی شدن بازگشت فراز کمالوند حالا به دنبال حضور یک مربی کارکشته برای نیمکت خود هستند و امری که تا چند روز آینده از میان کاندیدهای سرمربی‌گری مشخص خواهد شد.

سرمربی شاهین چه کسی می‌شود؟ / مربیان بومی جایی در لیست گزینه‌ها ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پس از جدایی فراز کمالوند و پیوستن این مربی به استقلال تلاش‌ها و جلسات هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برای بازگرداندن این مربی بی‌ثمر ماند و کمالوند قرارداد خود را با آبی‌پوشان پایتخت به ثبت رساند تا سفیدپوشان بوشهری رسماً به دنبال نفر اول نیمکت خود باشند.

این روزها گزینه‌های سرمربیگری روی میز مدیران شاهین در حال بررسی است و شاید یکی از جدی‌ترین گزینه بازگشت محمود فکری مربی هفته‌های گذشته استقلال باشد که خود سابقه حضور در این تیم بوشهری را در سالی که شاهین به لیگ برتر صعود کرد را در کارنامه دارد. 

فکری که روزهای سختی را در استقلال پشت سر گذاشته به گواه کارشناسان فوتبال احتمال کمی در میان است که دوباره به لیگ یک برگردد گرچه در سالی که در شاهین حضور داشت به طوری ناگهانی این تیم را ترک کرد که اصلاً به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد ولی در این خصوص هنوز سرمربی سابق آبی‌پوشان برای بازگشت به بوشهر اظهار نظری نکرده است.

داوود مهابادی سرمربی تیم ملی جوانان یکی دیگر از گزینه‌های بندرنشیان بوشهری است که خود سابقه هدایت تیمی مثل فجر سپاسی را هم دارد و بعید به نظر خواهد رسید فدراسیون با درخواست این سرمربی برای هدایت شاهین موافقت کند زیرا مهابادی در تیم ملی جوانان برنامه‌های خود را اجرایی و اردوهای تدارکاتی تیم ملی را نیز برگزار کرده و حضور یک سرمربی جدید در تیم ملی و شروع دوباره کار نمی‌تواند خوشایند فدراسیون فوتبال باشد. 

در روزهای اخیر حتی خبر پیوستن وحید فاضلی دستیار محمود فکری در سال حضور شاهین نیز به گوش می‌رسد که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم باشد. فاضلی هم اکنون به عنوان دستیار در تیم شهر خودرو فعالیت می‌کند ولی در قرارداد خودبندی است که اگر پیشنهاد سرمربیگری داشته باشد می‌تواند جدا شود.

ولی چیزی که اینجا برای جامعه فوتبال بوشهر یک نقطه تاریک است و خوشایند نیست‌ عدم گزینه‌های بومی است که مربیانی در فوتبال بوشهر حضور دارند که کارنامه خوبی دارند و این بهترین فرصت خواهد بود که استارت کار را بتواند بزنند و هدایت شاهین را بر عهده بگیرند.

قطعاً حضور مربیانی مثل محمود آرامش، غلامرضا دلگرم، سعید مفتخر و… می‌تواند برای بازیکنان جوان بوشهری امیدوار کننده باشد و سال‌ها شاهد بودیم که با حضور مربیان غیر بومی نسلی از فوتبالیست‌های شایسته بوشهری پشت خط مانده‌اند و یا در نهایت برای ادامه فوتبال به تیم‌های دیگر رفته‌اند و حداقل این تجربه برای مدیران فوتبال بوشهر به اندازه کافی ثابت شده است که مربیان غیر بومی یا آن‌هایی که بین راه تیم را رها می‌کنند چه صدماتی به فوتبال بوشهر زده‌اند. 

به گزارش فارس، شاهین در اولین دیدار خود بدون حضور سرمربی روز گذشته در اهواز مقابل استقلال ملاثانی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول