اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

یک لحظه عصبانیت فرزند را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مادری که در حین جر و بحث با دختر ۱۵ ساله اش در شهرستان خمین به علت عصبانیت شدید با ضربه جسم سخت بر سر فرزندش باعث مرگش شده بود، در محل وقوع قتل دستگیر شد.

یک لحظه عصبانیت فرزند را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مفخمی شهرستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حدود ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه روز شانزدهم اسفندماه،‌گزارشی از مصدومیت فردی به علت درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم انتظامی در محل مشاهده شده که دختری ۱۵ ساله از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شده که بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال شد که متأسفانه بعد از ساعتی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در بازجویی‌های انجام شده از مادر این دختر نوجوان مشخص شد که به علت موضوعی آنها با یکدیگر شروع به جر و بحث می‌کنند که مادر خانواده به دلیل عصبانیت با مجسمه برنجی که در کنار دستش قرار داشته به سر فرزندش ضربه‌ای وارد کرده و باعث مصدومیت و مرگ او می‌شود.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد:‌ در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

کشف دو تن چوب قاچاق از یک دستگاه خودرو

وی همچنین در خصوص کشف دو تن چوب قاچاق از یک دستگاه خودرو بیان کرد: تیمی از مأموران انتظامی شهرستان تفرش در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل چوب را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در بررسی انجام شده مشخص شد که خودرو حامل دو تن چوب قاچاق است که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. 

دستگیر سارقان محتویات اتوبوس در اراک 

مفخمی شهرستانی همچنین بیان کرد: با اعلام گزارش‌هایی در خصوص سرقت از اتوبوس‌های پارک شده در حاشیه شهر اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی پلیس شهرستان آغاز شد. 

وی افزود:‌ در مراحل پیگیری‌های تخصصی مأموران انتظامی، سرانجام دو نفر سارق شناسایی و در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ دو سارق دستگیر شده در اعترافاتشان به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل اتوبوس‌های پارک شده در حاشیه شهر اعتراف کردند و با تکمیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

زن کلاهبردار در اراک دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان نیز در این نشست گفت: با اعلام چند مورد شکایت از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری خانمی از آنان، تیمی از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس، تحقیقاتی تخصصی در رسیدگی به این موضوع آغاز کردند.

کامیار چهری اظهار کرد: در اظهارات مالباختگان مشخص شد که خانمی جوان با ترفندهای متقلبانه و به بهانه‌های مختلف چون اخذ وام از بانک‌ها، استخدام در مشاغل پردرآمد، سرمایه‌گذاری در واردات گوشی‌های تلفن همراه و ساعت‌های گران‌قیمت خارجی، از پنج نفر از شهروندان مبالغی میلیونی اخذ کرده و در فرصتی مناسب مخفی و متواری شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم پرونده، ضمن برقراری تماس‌های تلفنی با مالباختگان با دادن وعده‌های واهی، سعی در گمراهی آنان و انصراف از شکایات خود را داشت و از این طریق با اتلاف وقت به دنبال فرصت‌های مناسبی جهت اغفال دیگر افراد بود با هماهنگی مراجع قضایی و تجمیع پرونده‌ها موضوع به‌صورت ویژه از سوی کارآگاهان پلیس پیگیری شد.

وی تصریح کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و با استفاده از روش‌های نوین علمی، درنهایت محل اختفاء متهم در شهرستان اراک شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات به‌صورت غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان داشت: از متهم دستگیر شده، در خصوص شکایت مالباختگان و مبالغ کلاهبرداری شده، به‌طور جامع تحقیق به عمل آمد و متهم با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به بزه‌های انتسابی خود و کلاهبرداری از پنج نفر از شهروندان به مبلغ سه میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به دادسرا اعزام و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد با توجه به احتمال ارتکاب دیگر جرائم کلاهبرداری در دیگر شهرستان‌ها، تحقیقات تکمیلی از او با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

جنجال بر سر ارثیه میلیاردی، دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا استان مرکزی نیز در این نشست گفت: با ارجاع شکوائیه‌ای از سوی یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی پدرش که به‌تازگی فوت شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

احسان آنقی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم و در پی بررسی‌های صورت گرفته بر مستندات به دست آمده، مشخص شد پس از فوت پدر شاکی، طی چند مرحله وجوه متعددی به‌حساب فرد متوفی واریز و بدون اطلاع فرزندان و وارثان متوفی، این مبالغ در چندین مرحله از این حساب بانکی خارج شده است.

 وی افزود: با پیگیری تخصصی کارشناسان پلیس مشخص شد که این وجوه از حساب کارگزاری بورس به حساب فرد متوفی واریز شده و برداشت کننده این وجوه، به اطلاعات حساب بانکی و بورسی متوفی دسترسی داشته است.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که این وجوه به‌وسیله یکی از فرزندان متوفی و بدون اطلاع دیگر وارثان برداشت شده که با شناسایی این فرد در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول