اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

در خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم‌سالاری نظام اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات به جهانیان نمایش داده می‌شود، گفت: اطمینان بخشی به جامعه از برگزاری انتخاباتی امن و سالم در افزایش مشارکت در این رویداد مهم، اثرگذار است و در خردادماه سال ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود.

در خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان گیلان در استانداری اظهار کرد: همان‌گونه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی؛ عنایت باری‌تعالی شامل نظام و مردم بوده و از فراز و نشیب‌های گوناگون سربلند گذر کرده‌ایم؛ اطمینان دارم باوجود جنگ تحمیلی اقتصادی نیز، با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و ایستادگی ملت بزرگ ایران، در خردادماه سال ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم که همواره درصحنه حضورداشته و همیار مسؤولان و خدمتگزاران بوده‌اند، گفت: انتخابات پیش رو، بزرگ‌ترین رویداد سیاسی - اجتماعی قرن جدید هجری شمسی است و ازاین‌جهت هم اهمیت بالایی دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در استمرار و سربلندی نظام اسلامی، نقشی اثرگذار داشته‌اند، افزود: بر این مبنا باید شرایطی فراهم کنیم که با حضور حداکثری آحاد ملت، مشروعیت نظام مردم‌سالار ایران، بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.

زارع با بیان اینکه اطمینان بخشی به مردم از برگزاری انتخاباتی امن و سالم، در افزایش مشارکت مؤثر است، تصریح کرد: همدلی و همکاری بین هیأت های نظارت و اجرایی استان در انتخابات قبلی، مثال‌زدنی بود و تداوم این انسجام، در انتخابات پیش رو مهم است.

وی با بیان اینکه اصل سلامت انتخابات، امری مهم است و برای تأمین این مهم؛ اجرای مر قانون راهگشاست، افزود: امنیت انتخابات موضوع بااهمیتی است که باید با همکاری و هم‌افزایی همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، موردتوجه باشد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گیلان نیز با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم بر اساس قانون و نیز زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دو اصل مهم است، اظهار کرد: امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه موجب افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه  ۱۵ هزار ناظر برای نظارت بر فرایند برگزاری انتخابات در استان، آموزش‌دیده‌اند، گفت: همدلی استاندار گیلان در انتخابات گذشته وجود داشت و در انتخابات پیش رو نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول