اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز شهر بدون معتاد متجاهر / فعالیت مرکز ماده 16 در تبریز

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت 65 مرکز ترک اعتیاد در استان، گفت: علاوه بر مراکز غیردولتی ترک اعتیاد، مراکز ماده 15 و 16 نیز با مدیریت دولتی در استان فعال هستند.

تبریز شهر بدون معتاد متجاهر / فعالیت مرکز ماده 16  در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، با قدردانی از تلاش‌های اعضای این شورا، اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی از استان‌های پیشرو در عرصه مبارزه با اعتیاد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه بوده و شهر تبریز مفتخر به‌عنوان شهر بدون معتاد متجاهر است.
 
وی با اشاره به فعالیت 65 مرکز ترک اعتیاد در استان، گفت: علاوه بر مراکز غیردولتی ترک اعتیاد، مراکز ماده 15 و 16 نیز با مدیریت دولتی در استان فعال هستند.
 
پورمحمدی با اشاره به فعالیت مرکز ماده 16 استان که ویژه معتادان متجاهر است، افزود: این مرکز از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار آن نیاز به یک مرکز مشابه برای معتادان زن داشتیم که با پیگیری‌های جدی در دو سال گذشته، امروز این امر محقق شد.
 
وی با بیان اینکه مرکز ماده 16 بانوان با 30 میلیارد ریال هزینه ساخته شده است، متذکر شد: این مرکز ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد و علاوه بر بخش‌های درمان و بازپروری، حرفه‌آموزی و اشتغال معتادان بهبودیافته نیز در آن پیش‌بینی شده است.
 
پورمحمدی با بیان اینکه این مرکز با اعتبارات ستادکل مبارزه با موادمخدر و مشارکت و همکاری دستگاه‌ها ساخته شده است، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای ادامه فعالیت آن نیز مشارکت و اهتمام جدی داشته باشند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هر یک نفر معتاد می‌تواند جامعه را ناامن کند، خاطرنشان کرد: با وجود کارهای بزرگی که در زمینه مبارزه با اعتیاد انجام شده، اما هنوز هم باید کارهای بیشتری انجام شود و امیدواریم روزی برسد که هیچ معتادی در جامعه نداشته باشیم.

رضا استادرحیمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی هم در این جلسه از همکاری همه دستگاه‌ها برای راه‌اندازی مرکز ماده 16 زنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول