اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

الحاق دو فروند شناور تندروی عملیاتی به دریابانی بندرعباس/ توقیف 1000 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در هرمزگان

با حضور استاندار هرمزگان ، دو فروند شناور تندروی عملیاتی در راستای افزایش توان مقابله ای برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ناوگان نیروی دریابانی بندرعباس ملحق شد.

الحاق دو فروند شناور تندروی عملیاتی به دریابانی بندرعباس/ توقیف 1000 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در آیین الحاق دو فروند شناور تندروی عملیاتی به نیروی دریابانی بندرعباس، با بیان اینکه مرزبانی در تمام مناطق کشور مشغول حراست و حفاظت از مرزهاست، گفت: حفاظت و حراست از مرزها در هرمزگان با توجه به اینکه نیروهای مرزبانی باید توجه خود را به دو حوزه دریا و خشکی معطوف کنند بسیار سخت و دشوار است اما این نیرو  با کمترین امکانات و ابزار و ادوات اما به برکت روحیه، انگیزه و ایمانی که در یکایک نیروهای مخلص مرزبانی وجود دارد، نتایج بسیار ارزشمندی حاصل شده است.

استاندار هرمزگان ضمن تمجید  و قدردانی از نیروهای خدوم دریابانی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران قدردان شهدای دریابانی هستند، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم بخشی از ادوات و امکانات مورد نیاز دریابانی هرمزگان را تامین کنیم، بزودی  سه فروند شناور تندروی عملیاتی دیگر نیز به ناوگان نیروی دریابانی هرمزگان افزوده می شود که قدرت مقابله ای این نیرو با قاچاقچیان مواد مخدر را افزایش خواهد داد.

 

رییس شورای تأمین استان هرمزگان بیان داشت: با مجموعه اقدامات دستگاه های عمل کننده، طی سال جاری بیش از 30درصد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر داشته ایم  و 12باند بزرگ مواد مخدر در استان منهدم شده است.

 همتی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون، بیش از 720تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که این حجم از کشف مواد حاکی از مقابله سخت با قاچاقچیان است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه های عمل کننده در مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: در حال حاضر مأموریت اصلی مبارزه با قاچاق بر عهده نیروی های مرزبانی است اما نیروی دریایی سپاه نیز با فرمان مقام معظم رهبری و همچنین اداره کل اطلاعات، در حوزه کشف مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده اند.

همتی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان در راستای مقابله با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر، گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان اموال قاچاقچیان مواد مخدر در استان توقیف و ضبط شده است.

امروز با حضور استاندار هرمزگان و فرماندهان مرزبانی و دریابانی استان، دو فروند شناور تندروی عملیاتی در راستای افزایش توان مقابله ای برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ناوگان نیروی دریابانی بندرعباس ملحق شد.

انتهای پیام/ 88055/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول