اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مهاجرت پذیر بودن البرز جامعه هدف بهزیستی را گسترده‌تر کرده است

استاندار البرز با اشاره به اینکه در پی شیوع کرونا 80 درصد از ارائه خدمات بهزیستی در بستر مجازی انجام می‌شود، گفت: جامعه هدف بهزیستی با توجه به مهاجرپذیر بودن استان بسیار عیالوار و گسترده است؛ البته اقدامات این اداره‌کل در سطح ملی حائز رتبه برتر شده است.

مهاجرت پذیر بودن البرز جامعه هدف بهزیستی را گسترده‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در مراسم افتتاح همزمان ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس توسط دکتر روحانی رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه سهم البرز افتتاح ۴۳ مرکز است، گفت: سازمان بهزیستی مسؤولیت و مأموریت خطیری در بهبود کیفیت زندگی افراد آسیب دیده، کم توان و  ناتوان دارد.

استاندار البرز ادامه داد: به جهت این مأموریت‌ها، این سازمان گروه‌های هدفی دارد که اهم آنها معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی و همچنین زنان سرپرست خانوار است، بنابراین می‌توان گفت سازمان بهزیستی به ویژه در استان مهاجرپذیر البرز بسیار عیالوار و گسترده است.

این مقام مسؤول افزود: البرز در چند سال اخیر در بخش‌های مختلف توانمند سازی معلولان و افراد آسیب دیده توانسته بسیار موفق عمل کند و رتبه‌های خوبی نیز در کشور کسب کرده است؛ امروز نیز با حضور رئیس جمهور طرح ملی مثبت زندگی در البرز با 43 مرکز افتتاح شد.

شهبازی با بیان اینکه حدود 80 درصد فعالیت‌های بهزیستی البرز در بستر مجازی و اینترنتی انجام می‌شود، اظهار کرد: با ایجاد دفاتر مثبت زندگی علاوه بر اینکه سهولت در خدمات‌رسانی برای مردم و سازمان صورت می‌گیرد، اشتغالزایی قابل توجهی نیز محقق خواهد شد.

به گفته وی البرز ستاد استانی ساماندهی معابر جهت استفاده معلولان و جانبازان در استان فعال شده است و در این زمینه موفق به کسب مقام برتر در سطح کشوری نیز شده ایم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول