اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

انتشار نخستین‌بار/ روایتی از دیدار راوی و نویسنده «عصرهای کریسکان» با رهبر انقلاب

در مراسم «دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» منتشر شد و امروز برای نخستین‌بار روایتی از دیدار راوی و نویسنده «عصرهای کریسکان» با معظم‌له منتشر شد.

انتشار نخستین‌بار/ روایتی از دیدار راوی و نویسنده «عصرهای کریسکان» با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،‌در مراسم «دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» منتشر شد.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

بسیار جذّاب تهیّه شده است؛ هم خود سرگذشت این جوان آزاده‌ کُرد جذّاب است و هم نوع نگارش صریح و کوتاه و بی‌حاشیه‌ کتاب. با اینکه نیروهای مبارز کُردِ طرف‌دار جمهوری اسلامی را از نزدیک دیده و شناخته‌ام، آنچه از فداکاری‌های آنان در این کتاب آمده، برایم کاملاً جدید و اعجاب‌آور است. نقش مادر و همسر هم حقّاً برجسته است. دلاوری و شجاعتِ راوی و خانواده‌اش ممتاز است و نیز برخی عناصر دیگر کُردی که از آنان نام برده شده است. در کنار این درخشندگی‌ها، رفتار قساوت‌آمیز و شریرانه‌ کسان دیگری که بدروغ از زبان مردم شریف کُرد سخن می‌گفتند نیز بخوبی تشریح شده است. کتاب جامعی است؛ تاریخ، شرح حال، شناخت قوم کُرد، شناخت حوادث تلخ و شیرین منطقه‌ کردی در اوایل انقلاب.

در آذر ۹۹ مطالعه شد

امروز برای نخستین‌بار همزمان با انتشار این تقریظ روایتی از دیدار راوی و نویسنده «عصرهای کریسکان» با رهبر انقلاب منتشر شد.

در ادامه ببینید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول