اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مجریان انتخابات امانتدار باشند و قانونمدار

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: باید وظیفه مجریان انتخابات تلاش برای مشارکت مردم، رعایت اصل قانونمداری، بی طرفی و امانتداری باشد.

مجریان انتخابات امانتدار باشند و قانونمدار

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات شهرستان نهاوند اظهار کرد: انتخابات، یکی از رویدادهای مهمی است که در شروع قرن جدید در کشور به وقوع می‌پیوندد و حضور باشکوه مردم در آن می‌تواند پیام جدی مردم به دشمن برای عقب‌نشینی از سیاست‌های خصمانه خود باشد.

وی افزود: با توجه به اثرگذاری بالای این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی، دشمن  تمام توان و انرژی خود را به کار گرفته که مردم را از شرکت در انتخابات سال آینده دلسرد کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن، همکاری رسانه‌ها و صدا و سیما نقش تأثیرگذاری دارد گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند «علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب صحیح و اصلح است».

وی با بیان اینکه تمام دلسوزان کشور مصر به بی‌طرفی و اجرای قانون در انتخابات هستند گفت: مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

آزادبخت یادآور شد: تلاش تمام دست‌اندرکاران انتخابات حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است و برای دستیابی به این مهم، تمام امکانات استان در مسیر انتخاباتی با نشاط بسیج شده تا منجر به انتخابی اصلح شود.

وی رعایت مر قانون در تمام مراحل انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: وظیفه مجریان انتخابات باید تلاش برای مشارکت هر چه بیشتر مردم با رعایت اصل قانونمداری، بی طرفی و امانتداری باشد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان گفت: امروز کشور در شرایط بسیار سختی اداره می‌شود و نظام سلطه هزینه‌های مقاومت کشور را بالا برده است اما خوشبختانه در چنین شرایط دستاوردهای ارزشمندی در کشور حاصل شده که البته ماحصل همکاری تمام ارکان نظام است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول