اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رزم حسینی: بخشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار اجرا نمی‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بخشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار اجرا نمی‌شود، گفت: تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کار می‌بریم.

رزم حسینی: بخشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار اجرا نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با دستور کار بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه گزارش جامعی از وضعیت بازار، موجودی کالاها و برنامه‌های وزارت صمت در زمینه تنظیم بازار با توجه به فرا رسیدن عید نوروز ارائه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در خصوص تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و روغن به میزان کافی در حال عرضه در بازار است، افزود: همچنین موجودی خوب و مناسبی برای میوه شب عید داریم.

وزیر کابینه دوازدهم با بیان اینکه از امروز عرضه را در بازار شروع کردیم، تصریح کرد: ما تمام توان خود را برای برخورد با دلالان و واسطه‌گران با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به کار برده‌ایم.

وی با بیان اینکه به دنبال حذف دلالان از بازار هستیم، اضافه کرد: از هفته گذشته مصوب شد عرضه محصولات کشاورزی در میادین به صورت مستقیم شروع شود که با این کار قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بخشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال اجرای این مصوبات هستیم.

این وزیر کابینه دوازدهم با اشاره به فعالیت سه شیفت برخی کارخانجات ادامه داد: حدود 8.5 میلیون تن کالا از گمرکات ترخیص شده است، از سوی دیگر صادرکنندگان می‌توانند ارز خود را در نیما بفروشند یا برای واردات مواد اولیه مورد نیاز تولید، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مولفه‌های بسیاری بر گرانی اثرگذار است، یکی از این عوامل را نرخ ارز دانست و افزود: تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کار می‌بریم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول