اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برد چوکا در ایستگاه پایانی نیم‌فصل مقابل آرمان گهر

دیدار دو تیم چوکا تالش و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه سه بر دو به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید.

برد چوکا در ایستگاه پایانی نیم‌فصل مقابل آرمان گهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار دو تیم  چوکا تالش و  آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت از هفته هفدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه سه بر دو به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید. 

علی لطیفی سرمربی چوکا تالش برای این دیدار متین صفاییان، امیرحسین صالحی، کنعان طاهر نژاد، حمید خدابنده لو، ایمان شوریابی، رضا اعتمادی، علی امیری، علی‌رضا مصطفایی، محمد جعفری، پرهام جوادی و هانی نژاد تمیمی را در ترکیب تیمش قرارداده بود.

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان نیز برای این دیدار رضا حیدری، بهمن کامل، علی وزیری، سجاد حسین زاده حسامی، حسن شوستری، میلاد صادقیان، محسن ایران‌نژاد، ایمان رازانی، امیر محمودآبادی، حسن حاجب، مرتضی حسین زاده و مرتضی حسین زاده را در ترکیب آرمان گهر قرارداده بود.

چوکا تالش این بازی را مانند بازی‌های گذشته خانگی باصلابت و قدرت آغاز کرد و با حملات پرتعداد خط دفاع آرمان گهر سیرجان را آزار داد.

چوکا تالش چندین حمله خطرناک روی دروازه حریف انجام داد که موفق به گشودن دروازه حریف نشد اما در دقیقه ۲۴ رضا اعتمادی مهاجم تالش چوکا توانست با یک ضربه تمام‌کننده نماینده گیلان را به گل اول برساند. 

پس‌ازاین گل چوکا تالش اندکی عقب کشید و توپ و میدان را در اختیار سیرجانی‌ها قرارداد و آن‌ها چند موقعیت خطرناک روی دروازه متین صفاییان ایجاد کردند که منجر به گل نشد. 
نیمه اول با تک‌گل رضا اعتماد به پایان رسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. 

اما نیمه دوم هم به‌مانند اواخر بازی بازیکنان چوکا عقب کشیدند تا شانس‌های گل زنی برای آرمان گهر بیشتر شود و توانستند در دقیقه ۵۰ بازی توسط  علی نظری به گل تساوی دست یابند. 

پس از دریافت گل بازیکنان چوکا به خود آمدند و این بار توسط پرهام جوادی به گل برتری دست‌یافتند اما خوشحالی چوکایی ها دوامی نداشت و در دقیقه ۷۷ توسط علی وزیری به گل تساوی دست‌یافتند. 

چوکا برخلاف بازی‌های خانگی گذشته توانست به بازی برگردد و در دقیقه ۸۹ توسط علی امیری به گل سوم دست‌یافت و آخرین دیدار نیم‌فصل را با پیروزی به پایان رساند. 

داور این دیدار را ناصر جنگی از استان آذربایجان شرقی و کمک‌هایش مرتضی سلمان نژاد و محسن منصوری از استان سمنان بودند و داور چهارم نیز مهدی نورمحمدی از استان اردبیل بود.

 چوکا پس از پایان نیم‌فصل با ۱۸ امتیاز از ۱۷ بازی در رتبه ۱۵ جدول قرار گرفت و ۴ امتیاز از ملوان رده یازدهم جدول کمتر دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول