اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رکورد عملیات روزانه تخلیه و بارگیری پست اصفهان شکسته شد

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: با گذشت 6ماه از راه اندازی هاب مرکزی کشور و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال برای اولین بار حجم لجستیکی عملیات تخلیه و بارگیری مرسولات در این هاب از مرز 50کامیون در روز گذشت.

رکورد عملیات روزانه  تخلیه و بارگیری پست اصفهان شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، حمید باقری اظهار داشت: با افزایش حجم خرید و فروش‌های اینترنتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برای اولین بار حجم لجستیکی عملیات تخلیه و بارگیری مرسولات در هاب مرکزی پستی کشور در اصفهان از مرز ۵۰ کامیون در روز گذشت.

 مدیرکل پست استان اصفهان بیان داشت: با تخلیه و بارگیری کامیون‌ها از مقاصد تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز، یزد، همدان، اراک، رشت،  شهرکرد، یاسوج، بوشهر و بیرجند برای اولین بار رکورد تخلیه و بارگیری در هاب اصفهان شکسته شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت تهیه زیر ساخت‌های لازم و با توجه به افزایش مرسولات کشور، این هاب منطقه مرکزی کشور آمادگی لازم برای ارایه خدمات تخلیه و بارگیری به تمامی نقاط کشور را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول