اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ویژه برنامه شهادت امام کاظم(ع) در آستان شاهچراغ(ع)

آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در آستانه شهادت حضرت موسی کاظم (ع) ویژه برنامه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده که از امشب برگزار می‌شود.

اجرای ویژه برنامه شهادت امام کاظم(ع) در آستان شاهچراغ(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این برنامه‌ها که برای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در شبستان حرم مطهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برپا می شود، آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام آقایی نیز سخنران دیگر این دو شب است که در ویژه برنامه شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) به سخنرانی درباره مناقب حضرت می‌پردازد. مداحی این برنامه سوگواری را سیدمصطفی موسوی‌نژاد و احمد نیکبختیان بر عهده دارند.

علاوه بر آن، حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) مسابقه اینترنتی را ویژه شهادت امام موسی کاظم (ع) و سالروز وفات حضرت ابوطالب در نظر گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۸ تا ۲۳ اسفند ماه در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه اینترنتی می‌توانند به بخش مسابقات پایگاه اینترنتی آستان مقدس به نشانی Shahecheragh.ir/Mosabeghat مراجعه کنند.

علاوه بر این برنامه‌ها، مراسم راهپیمایی از حرم امامزاده ابراهیم تا حرم حضرت شاهچراغ(ع) نیز در سالروز شهادت موسی‌بن‌جعفر(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول