اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تولیدات داخل تمام نیازهای تجهیزاتی قطار شهری کرج را پاسخگوست

شهردار کرج با اشاره به اینکه 800 کارگر برای به ثمر نشستن پروژه قطار شهری کرج در تلاش هستند که تا کنون بیش از 85 درصد پیشرفت داشته است، گفت: یکی از ویژگی‌های این پروژه آن است که تمام مصالح و نیازهای تجهیزاتی آن از داخل کشور و استان البرز تامین شده است.

تولیدات داخل تمام نیازهای تجهیزاتی قطار شهری کرج را پاسخگوست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج، عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خط ۲ قطار شهری کرج، گفت: این پروژه تا پیش از سال ۹۷ حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با حمایت‌های استاندار البرز، شورای اسلامی شهر کرج و تلاش مجموعه شرکت سابیر، اکنون  پیشرفت فیزیکی پروژه به بالای ۸۵ درصد رسیده است.

شهردار کرج گفت: این اعتبارات از محل فروش اوراق تامین و منابع داخلی شهرداری تامین در اختیار پروژه قطار شهری کرج قرار گرفت تا پس از سال‌ها مردم شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم باشند.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۸۰۰ کارشناس و کارگر در خط ۲ قطار شهری کرج مشغول به کار هستند و تمام تلاش ها بر این است تا این پروژه در اوایل سال آینده بهره برداری شود.

شهردار کرج بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این پروژه آن است که تمام مصالح و نیازهای تجهیزاتی  آن از داخل کشور و استان البرز تامین شده است که تأمین نیازهای قطار شهری کرج به اشتغال مولد در استان البرز و کشور کمک کرده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول