اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳۰۰ اصله نهال به یاد شهدا در ورامین و پیشوا کاشته شد

در هفته درختکاری و منابع طبیعی با حضور مسؤولان شهرستان پیشوا و ورامین بیش از ۳۰۰ اصله نهال به یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت در محوطه سپاه پیشوا و روستای رستم آباد ورامین کاشته شد.

۳۰۰ اصله نهال به یاد شهدا در ورامین و پیشوا کاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مراسم کاشت نهال‌های هم عهدی با شهدا بعدازظهر امروز به مناسبت روز درختکاری با یاد و نام هر شهید یک درخت در روستای رستم آباد شهرستان ورامین با حضور مسؤولان در امامزاده این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی بسیار به حفظ درختان و ارزش آن‌ها اشاره‌ شده است، افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت منابع طبیعی می‌توانند نسبت به نهال‌کاری روستاها و شهرها اقدام و موجب احیای درختان منطقه شوند.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی اتفاق نخواهد افتاد، گفت: تنها راه نجات زمین از آلودگی‌های زیست‌ محیطی توجه به حفظ درختان و روی آوردن به کاشت درخت است که این ایام بهترین فرصت برای این کار محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان بیان کرد: حفظ منابع طبیعی منجر به رشد و تعالی کشور می‌شود ، لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها نیز مردم را به حراست از درختان تشویق و ترغیب کنند.

کاشت ۳۰۰ اصله نهال به یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت در سپاه پیشوا

همچنین به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی صبح امروز طی مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ محیط زیست و ترویج درختکاری با حضور حسین عباسی فرماندار و سایر مسؤولان شهرستان پیشوا بیش از ۳۰۰ اصله نهال به یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت در محوطه سپاه کاشته شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول