اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان با کمک خیرین و وقف

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان خبر داد.

توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان با کمک خیرین و وقف

حجت‌الاسلام موسی موسوی تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: هزینه خرید این بسته‌های معیشتی از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) تامین شده است که طبق نیات این موقوفه باید در نیات خیرات و مبرات و هزینه‌های جاری و عمرانی حرم مطهر قیدار نبی صرف شود، بنابراین بر طبق نیات تعیین شده توسط واقف، اداره اوقاف خدابنده در همین راستا اقدام کرده است.

وی با اشاره به توزیع 400 بسته حمایتی در خدابنده گفت: ارزش این بسته‌های معیشتی هرکدام بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان بود که در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان صرف این امر شده است.

موسوی همچنین از توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی (تبرکات مهدوی) مابین خانواده‌های کم بضاعت شهرستان زنجان خبر داد و گفت: ارزش هر کدام از این بسته‌ها بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان است و ارزش مجموع این بسته‌ها که به همت خیرین و موسسات خیریه همکار تهیه و اهدا شده است بیش از ۶۴ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه اوقاف استان زنجان جزو استان‌های برتر در بحث کمک‌رسانی به اقشار کمک درآمد بوده است، اضافه کرد: در همین راستا حدود ۱۳۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان زنجان توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همچنین در بحث تجهیز تالار احسان شهرستان خدابنده به عنوان اولین استان در سطح کشور برای نقاهتگاه بیماران کرونایی عمل کرد که مورد تقدیر سازمان اوقاف قرار گرفت.

وی بر مداومت بر کمک‌ رسانی به اقشار و خانوده‌های کم درآمد در استان زنجان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد و گفت: اوقاف استان زنجان در چند مرحله گوشت گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول