اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تأسیس شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح ابتکاری مرکز مطالعات استراتژیک مبتنی بر آینده‌پژوهی در استان سمنان تأسیس شد.

مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تأسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در همایش ویدئوکنفرانسی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران سراسر کشور به ریاست عرف، معاون سیاسی وزیر کشور در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان به دستور استاندار سمنان و با هدف تقویت فرهنگ کارگروهی، کانالیزه کردن فرآیند تصمیم سازی و بهره‌مندی از تفکرات و ایده‌های نوین نیروهای توانمند و بومی استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه تأسیس شده است.

وی تصریح کرد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تاکنون موفق به اجرای دو پروژه آینده‌پژوهی در سطح ملی و استانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پروژه آینده‌پژوهشی برای شناسایی متغیرهای اثرگذار بر آینده کشور و استان در طول سه ماه و با مشارکت حداکثری نیروهای توانمند و جوان از بدنه وزارت کشور و ذیل پلتفرم مرکز مطالعات استراتژیک استان صورت پذیرفت.

خجسته پور خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای بومی وزارت کشور، استفاده از ۶ روش مطالعاتی و پنج نرم‌افزار کاربردی و تحلیل یک‌هزار و ۹۱۸ سناریو ممکن ازجمله مشخصات این پروژه است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول