اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر یمنی: در مرحله نتیجه‌گیری جنگ هستیم

وزیر گردشگری یمن با بیان اینکه از وقتی صنعاء وارد ائتلاف مقاومت شد، واشنگتن از ریاض خواست به یمن حمله کند، تأکید کرد که یمن در مرحله نتیجه‌گیری است و به مقاومت ادامه خواهد داد.

وزیر یمنی: در مرحله نتیجه‌گیری جنگ هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد العلیی» وزیر گردشگری یمن تأکید کرد که مردم و سران این کشور چاره‌ای جز ایستادگی در برابر متجاوزان ندارند.

العلیی به شبکه خبری المیادین گفت: «ما در حال حاضر در مرحله نتیجه گرفتن هستیم... ملت یمن چاره‌ای جز مقابله با تجاوزگری ندارد».

وی تصریح کرد: «دیکته هیچ طرف خارجی را نمی‌پذیریم... ایستادگی یمن، پروژه آمریکا را به هم زده است».

این وزیر یمنی با بیان اینکه صنعاء همچنان به مقابله [و مقاومت] ادامه خواهد داد، خاطر نشان کرد: «هرگز تسلیم نخواهد شد... زمانی که یمن خواستار ائتلاف با نیروهای مقاومت شد، واشنگتن از ریاض خواست که به آن حمله کند».

العلیی با تأکید بر اینکه ملت یمن، در شریفترین جنگ در دفاع از تصمیم سیاسی خود قرار دارد، تصریح کرد: «ایستادگی اسطوره‌ای ما در برابر دشمنان، پیروزی است».

وی با اشاره به اینکه سران یمن، به عربستان، «نه» گفتند و حاضر نشدند تسلیم شوند، خاطر نشان کرد: «ما افتخار می‌کنیم که در حال دفاع از یمن هستیم».

این وزیر یمنی با بیان اینکه «ما افتخار می‌کنیم که با ایران و گروههای مقاومت، با پروژه آمریکا مقابله می‌کنیم... حمله به یمن، واقعیت حمایت زیاد واشنگتن از گروههای تروریستی را برملا کرد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول