اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پروژه قطار شهری کرمانشاه، ارزش افزوده شهر را افزایش خواهد داد

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه باعث افزایش ارزش افزوده شهر و در جذب گردشگر مؤثر خواهد بود.

پروژه قطار شهری کرمانشاه، ارزش افزوده شهر را افزایش خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رئیس شورای اسلامی شهر و معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری از پروژه قطار شهری کرمانشاه بازدید کردند.

طیب حیدری رئیس شورای اسلامی شهر در بازدید از این پروژه، اظهار داشت: این یک پروژه خوبی است که باید ادامه پیدا کند و مردم منافع آن‌ را ببینند.

وی با بیان اینکه اگر اعتبار بیشتری به پروژه تزریق می‌شد زودتر شاهد بهره‌برداری آن بودیم، افزود: اکنون عزم و اراده این است که فاز اول پروژه قطار شهری تا پایان سال ١۴٠٠ به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: در بحث عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته، قراردادهایی با مشاوران و پیمانکاران منعقد شده، مصالح مورد نیاز تهیه و دپو شده و فقط در بحث تأسیسات برقی و مکانیکی باید اقداماتی صورت گیرد.

حیدری با بیان اینکه مبلغ ١۵٠ میلیارد تومان که در سال ٩٨ برای این پروژه در نظر گرفته شده بود امسال تحقق یافت، گفت: در بودجه سال ١۴٠٠ نیز بیش از ۵٠٠ میلیارد تومان بصورت فروش اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای نیز به فاز دوم پروژه قطار شهری داشت و با بیان اینکه تا محدوده بازار حفاری زیرزمینی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بدلیل برخورد با آب‌های زیرزمینی مقداری کار در این ناحیه سخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پایان انتقادات مطرح شده بر این پروژه را منطقی ندانست و تاکید کرد: برای این پروژه در دوره‌های مختلف اعتباراتی تزریق شده و هزاران میلیارد تومان هزینه شده و اکنون نمی‌توان گفت پروژه خوب نیست و آن‌را از ریشه از بین برد، این یک پروژه خوبی است که مجموعه مدیران استانی از جمله استاندار و معاون عمرانی استاندار بر تکمیل هرچه سریع‌تر آن تأکید دارند، پروژه قطار شهری باعث افزایش ارزش افزوده شهر و در جذب گردشگر مؤثر خواهد بود چراکه تنها شهر در غرب کشور هستیم که آن‌را اجرا کردیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول