اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

راهکار غیرسازنده آمریکا در منطقه، بی‌دولت‌سازی و تضعیف دولت‌هاست

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل سیاست غیرسازنده آمریکا در منطقه را تقبیح و با اشاره به تحولات لبنان گفت: سیاست آمریکا در منطقه تضعیف دولت‌ها است.

راهکار غیرسازنده آمریکا در منطقه، بی‌دولت‌سازی و تضعیف دولت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با صلاح فحص نماینده جنبش امل لبنان در تهران با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار، با اشاره به روابط ریشه دار و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و لبنان گفت: لبنان کشوری مهم  و  تأثیرگذار در تعاملات با جمهوری اسلامی ایران است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل همچنین ثبات و امنیت لبنان و کمک به بهبود سیاسی و اقتصادی این کشور را به سود منطقه دانست و اظهار داشت: توسعه و ثبات اقتصادی لبنان در سایه تعامل و همکاری دولتمردان و طرایف مختلف در این کشور به وجود خواهد آمد.

وی یادآور شد: توجه دولتمردان لبنانی به پتانسیل داخلی و همبستگی و وحدت رویه اقشار سیاسی و همه طرایف در این کشور، امنیت پایدار و ثبات را برای لبنان به ارمغان خواهد آورد.

امیرعبداللهیان لبنان را کشوری مقاوم در خط مقدم محور مقاومت خواند و تصریح کرد: لبنان کشور روزهای سخت است و حماسه جنگ 33 روزه (حرب تموز) و پیروزی در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی این مهم را به خوبی ثابت کرده است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سیاست غیرسازنده آمریکا در منطقه را تقبیح و با اشاره به تحولات لبنان خاطر نشان کرد: سیاست آمریکا در منطقه بی ثباتی و تضعیف دولت های منطقه است و پایان این طراحی غیرسازنده به بی دولتی و فروپاشی کشورها منجر خواهد شد.

وی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی مداوم لبنان از محور مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس تأکید کرد: مقاومت؛ وجه اشتراک ایران و لبنان است و لبنان سنگر اصلی کشورهای اسلامی در مقابل تروریسم بین المللی و نقطه اتکا برای عبور و غلبه بر صهیونیسم و تروریسم در منطقه می باشد.

نماینده جنبش امل در تهران: ملت لبنان درک عمیقی از پشتیبانی ایران در تحولات دارند

سیدصلاح فحص نماینده جنبش امل در تهران نیز در این دیدار، با قدردانی از موضع گیری کارا و مؤثر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم لبنان در شرایط مختلف و تحولات منطقه تشکر کرد و گفت: دولت، مردم و رهبری جمهوری اسلامی ایران، حامی محور مقاومت و جنبش های آزادیخواهانه منطقه است و مردم و اقشار لبنان، درک عمیقی از حمایت و پشتیبانی ایران در تحولات دارند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول