اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس قوه قضاییه وارد شهرستان دماوند شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز به شهرستان دماوند سفر کرد. وی در بدو ورود ضمن بازدید میدانی از واحدهای قضایی شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست دماوند قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه وارد شهرستان دماوند شد


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز به شهرستان دماوند سفر کرد. وی در بدو ورود ضمن بازدید میدانی از واحدهای قضایی شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست دماوند قرار گرفت.

دماوند به عنوان منطقه گردشگری به دلیل طبیعت زیبا و خوش آب و هوا همواره یکی از محل‌های مورد طمع زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی در نزدیکی پایتخت بوده است و کوه خواری، تغییر کاربری اراضی زراعی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سالهای اخیر، دماوند و حومه آن را نیازمند توجهی ویژه کرده است.

بنابر تأکیدات مکرر رئیس قوه قضاییه،‌ موضوع صیانت از محیط زیست و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی را در دوره تحول یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی اعلام کرده است و آیت الله رئیسی اوایل امسال اولین جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال را در لواسان برگزار کرد و امروز دومین جلسه این شورا با حضور جمعی از وزرا و مقامات عالی اجرایی و انتظامی در دماوند برگزار خواهد شد.

حضور در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه پیشین در لواسان و نیز اتخاذ تصمیمات جدید در این حوزه دیگر برنامه‌های آیت الله ریسی در دماوند خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول