اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ممنوعیت برنامه چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال در همدان

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: برگزاری هرگونه تجمع و برنامه چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال در همدان ممنوع است.

ممنوعیت برنامه چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی در کشور و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری هرگونه برنامه در روزهای آخر سال ممنوع است و باید خانواده‌ها مراقب شرایط فعلی و وضعیت کرونایی باشند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها، پرهیز از دورهمی و تجمعات و استفاده از ماسک بزرگترین راه کنترل و پیشگیری بیماری کروناست گفت: در استان همدان، مردم بیشترین همکاری را با ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌اند.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: همین موضوع باعث شد شرایط استان همدان نسبت به خیلی از استان‌های کشور بهتر باشد اما وضعیت شکننده است و بستگی به رعایت پروتکل‌ها دارد.

وی تأکید کرد: برنامه ها و تجمع روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال با هر عنوان و نامی می‌تواند باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان و سخت شدن شرایط شود و امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه و تجمع در روزهای پایان سال نداریم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول