اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایگاه‌های بسیج باید مکانی نخبگانی باشد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فضای بسیج نباید سیاسی و حزبی باشد، گفت: در پایگاه‌های بسیج به‌دوراز رویکردهای سیاسی و نگاه حزبی باید فضای پایگاه‌ها را نخبگانی و در راستای حل مشکلات طرح‌ریزی کرد.

پایگاه‌های بسیج باید مکانی نخبگانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه لنگرود در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه عملکرد سپاه عملکرد مردم است و مردم هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کنند، اظهار کرد: قبل از کرونا تعدادی زیادی از استان‌های کشور دچار سیل شد و سپاه با همراهی مردم وارد عرصه شدند و گل‌ولای را از خانه‌ها خارج کردند.

وی با بیان اینکه هدف این انقلاب صرفاً تغییر دولت‌ها نبود، گفت: جنگ ما جنگ بین حق و باطل، فقیر و غنی و جنگ صالحان با ظالمان است و این نبرد همیشه وجود دارد و حتماً در این جنگ صالحان پیروز می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیروزی بدون حرکت روبه‌جلو و برنامه‌ریزی حاصل نمی‌شود، افزود: انقلاب اسلامی برای خروج طاغوت و بیداری ملت‌ها در کل جهان است تا زمینه‌سازی ظهور و پیروزی کامل بر طاغوت با ظهور امام زمان(عج) ایجاد شود.

عبدالله پور با بیان اینکه دشمن در طول چهل سال از عمر انقلاب هرلحظه به دنبال توطئه و خیانت بود، تصریح کرد: دشمن برای تحقیر و براندازی ایران از همه ظرفیت‌های خود در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و غیره استفاده کرد و تحریم‌ها علیه ایران از همان پیروزی انقلاب آغاز شد که تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب تشریح شد، گفت: رهبری در بیانیه گام دوم همه اقدامات و اشکالات چله اول انقلاب را تشریح کردند و در زمینه عدالت نیز کم‌کاری شده ولی نقاط قوتی نیز در چهل سال تحریم ایران توسط آمریکا و دیگر کشورها حاصل شد که این پیشرفت‌ها در سایه نگاه جهادی و روحیه انقلابی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و کشور است، افزود: شأن سپاه حزب گرایی نیست و جفا در حق سپاه است که این نهاد را به چپ و راست نسبت می‌دهند و سپاه وظیفه دارد هرکجا که مشکلی وجود داشته باشد وارد میدان می‌شود.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه همه مشکلات با حضور مردم حل می‌شود، بیان کرد: هر جا که مشکل است سپاه باید باشد و در طول چند سال از عمر انقلاب هر جا که مشکلی به وجود آمد این سپاه به همراه بسیج و مردم بودند که به کمک دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی آمدند.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز مشکل‌داریم حاصل اقدامات دشمن نیست بلکه حاصل بی‌توجهی به انقلاب و دستورات امام و رهبری است، گفت: پایگاه‌های محلات با یکدیگر از حیث کارکرد متفاوت است و نباید بخش‌نامه‌ها برای همه پایگاه‌ها یکی باشد بلکه باید مشکلات هر منطقه را احصا و برای هر پایگاه در همان راستا وظیفه کار و حل مشکل داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خیلی از کارها با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی ممکن است، تصریح کرد: فضای بسیج سیاسی نیست و نباید سیاسی و حزبی باشد بلکه باید با گردآوری نخبگان هر محله و منطقه در پایگاه‌های بسیج به‌دوراز رویکردهای سیاسی و نگاه حزبی، فضای پایگاه‌ها را نخبگانی و در راستای حل مشکلات طرح‌ریزی کرد و برای حل آن به مسؤولان نیز کمک کرد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات الیاس کوثری تقدیر و احمد امیری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنگرود منصوب شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول