اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

85 درصد روستاهای بشاگرد از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند

وزیر ارتباطات گفت: 85 درصد از روستاهای بشاگرد با یک اقدام جهادی و برنامه ریزی فشرده در طول 6 ماه اخیر به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شدند.

85 درصد روستاهای بشاگرد از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جواد آذری جهرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بشاگرد اظهار کرد: چند ماه پیش که سفری به هرمزگان داشتم یک برنامه ریزی ویژه‌ای شد تا روستاهای باقیمانده استان را به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت وصل کنیم تا مردم این منطقه از این نعمت بهره‌مند شوند.


وی افزود: محور اصلی این برنامه‌ریزی متراکم و فشرده با اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان در بشاگرد بوده که 76 سایت تلفن همراه دایر و 240 کیلومتر فیبرنوری به پایان رسیده است و امروز بیش از 85 درصد روستاهای بشاگرد و مسیرهای ارتباطی آن از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند که یک کار جمعی و در زمان کوتاه انجام شد.

عکس یادگاری وزیر ارتباطات با یک گروه جهادی پرسپولیسی

وزیر ارتباطات با تقدیر از همکاری گروه‌های جهادی، مسؤولان، استاندار، شرکت برق، راهسازی و ... عنوان داشت: این حرکت بزرگ حاصل یک کار بزرگ است و یک گام مهم به سوی محرومیت زدایی بشاگرد است.

آذری جهرمی قول داد تا پایان سال نیز دیگر روستاهای این منطقه به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شوند.

به گزارش فارس، آذری جهرمی با حضور در مناطق مختلفی از شهرستان بشاگرد، از روند احداث دکل‌های مخابراتی و اجرای فیبرنوری در این منطقه بازدید و کیفیت شبکه تلفن همراه و میزان دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت را نیز مورد سنجش قرار داد.

انتهای پیام/ خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول