اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جزییات محدودیت‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری/ خدماتی به مسافران ارائه نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در ایام نوروز خبر داد.

جزییات محدودیت‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری/ خدماتی به مسافران ارائه نمی‌شود

جعفر مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مراودات بالای استان ما با خوزستان که یازده شهرستان آن در وضعیت قرمز قرار دارد و ویروس جهش‌یافته انگلیسی به طور گسترده در آن شیوع پیدا کرده در شرایط حساسی قرار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وضعیت جدید رفت‌وآمدها و مدیریت استان‌های کشور در ایام نوروز در جلسه هفته آینده ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به طور دقیق تعیین می‌شود، اظهار داشت: تا زمان تعیین دقیق وضعیت استان‌ها به شیوه‌ای که در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تصویب شده است عمل خواهیم کرد.

ارائه هرگونه خدمات گردشگری به مسافران در کل استان چهارمحال و بختیاری ممنوع  است و مبادی ورودی و خروجی استان کنترل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارائه هرگونه خدمات گردشگری به مسافران در کل چهارمحال و بختیاری ممنوع  است و مبادی ورودی و خروجی استان به خصوص مبادی منتهی به استان خوزستان با هماهنگی فرمانداران و نیروی انتظامی به صورت دقیق رصد می‌شود که با نزدیک شدن به ایام نوروز نظارت‌ها تشدید خواهد شد.

با برگزارکنندگان مراسمات ترحیم و عروسی  برخورد می‌شود

مردانی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری مراسمات خانوادگی، ترحیم و عروسی در استان ممنوع است و با برگزارکنندگان به دلیل به خطر انداختن سلامت جامعه برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بازار شب عید اظهار داشت: بازرسی‌هایی از اصناف و بازاریان برای جلوگیری از گران‌فروشی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز تشدید شده است.

رفت و آمد به هر شهر طبق رنگ‌بندی شهرها صورت می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفت و آمد به هر شهر طبق رنگ‌بندی شهرها صورت گرفته به این ترتیب که در صورت قرمز و نارنجی شدن وضعیت هر یک از شهرهای استان ورود و خروج  ممنوع خواهد بود اما در شهرهای دارای وضعیت زرد و آبی بلامانع است.

وی تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد کماکان برقرار است و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان نظارت بر رفت‌وآمد شبانه تشدید شد.

مردانی در پایان با اشاره به افزایش بیماران بستری و بدحال مبتلا به کرونا در استان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش‌یافته انگلیسی در استان از همه شهروندان خواهشمندیم بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده که در این ایام نوروز شاهد افزایش تلفات در اثر ابتلا به این ویروس منحوس نشویم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول