اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

10 پروژه بازآفرینی شهری در چهارمحال و بختیاری سال آینده افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 10 پروژه بازآفرینی شهری طی سال آینده در نقاط مختلف استان خبر داد.

10 پروژه بازآفرینی شهری در چهارمحال و بختیاری سال آینده افتتاح می‌شود

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افتتاح 10 پروژه بازآفرینی شهری طی سال آینده در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: احداث فضای سبز محله ابومحمد شهرکرد به متراژ یک هزار و 250 مترمربع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 672 میلیون و  پیاده‌روسازی بافت فرسوده سقاخانه شهرکرد به متراژ یک هزار و 800 مترمربع با اعتبار 9 میلیارد و 288 میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ساماندهی حاشیه مسیل ناحیه غرب شهرکرد به متراژ 500 متر با اعتبار سه میلیارد و 587 میلیون ریال، احداث مرکز جامع سلامت اشکفتک در زمینی به مساحت یک هزار و 50 مترمربع با اعتبار پنج میلیارد و 764 میلیون ریال و پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی ناحیه غرب شهرکرد به متراژ دو هزار متر طول با اعتبار چهار میلیارد و 360 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های بازآفرینی شهری است که سال آینده در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی محلات سقاخانه شهرکرد و قلعه شهرکیان به متراژ یک هزار و 50  متر طول و اعتبار 9 میلیارد و 812 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های بازآفرینی شهری است که در سال 1400 افتتاح می‌شود.

مقصودی، اجرای شبکه فاضلاب حاجی‌آباد به متراژ 740 متر مربع با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 230 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت بافت فرسوده مرکز شهرستان به متراژ 12 هزار و 432 مترمربع با اعتبار 21 میلیارد و 270 میلیون ریال و  مسیل سنگی بین شیرانی و خاردان به متراژ 300 متر مربع با اعتبار سه میلیارد و 771 میلیون ریال را از جمله پروژه‌های بازآفرینی شهری عنوان کرد که سال آینده در شهرستان لردگان به بهره‌برداری می‌رسد.

  وی ادامه داد: بهسازی معابر بافت فرسوده شهر بروجن به متراژ دو هزار مترمربع با اعتبار 9 میلیارد و 280 میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی است که در 1400 افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت این پروژه‌های بازآفرینی شهری از سال 1398 آغاز شده است و در سال 1400 و تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در سال جاری دو میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات بازآفرینی شهری برای کمک به تعدادی از شهرداری‌ها جهت تأمین قیر جذب شده است.

 

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول