اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تولید انواع تجهیزات باکیفیت ورزشی در شرکت الموت کوشا/ با ۱۵۰ میلیون تومان صاحب باشگاه بدنسازی شوید

مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا گفت: امروز شرکت الموت کوشا به بهره‌مندی از کارشناسان علمی و قهرمانان ورزشی سعی در تولید تجهیزات ورزشی بدنسازی مطابق با آناتومی بدنی مردم ایران و حداکثر استاندارد قابل رقابت به تولیدات خارجی دارد.

تولید انواع تجهیزات باکیفیت ورزشی در شرکت الموت کوشا/ با ۱۵۰ میلیون تومان صاحب باشگاه بدنسازی شوید

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اصغر میرزایی مدیرعامل شرکت تعاونی تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا اظهار داشت: پیش از تأسیس شرکت الموت کوشا، ما موسس اولین دانشگاه علمی کاربردی بخش خصوصی در سال ۱۳۸۱ به نام مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا تهران و کرج بودیم.

وی افزود: در سال ۸۹ بنا بر مصوبه دولت مبنی اعطای وام کم بهره طولانی مدت به شرکت‌هایی که اعضای موسس آن از فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی هستند،  اقدام به تأسیس شرکت الموت کوشا کردیم.

مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا بیان داشت: امروز انواع لوازم ورزشی باشگاهی، خانگی و پارکی است که ۵۰ نفر به صورت مستقیم و تمام وقت در این شرکت مشغول به کار شدند.

میرزایی با اشاره تولید ۱۰۰ قلم انواع لوازم ورزشی در پارت‌ها و برندهای مختلف در شرکت الموت کوشا گفت: این صنعت اشتغالزایی غیرمستقیم خوبی نیز به دنبال دارد و هر باشگاهی که تاسیس می‌شود باعث چندین نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: صرف هزینه در امر ورزش سرمایه‌گذاری برای سلامت جسمی و اخلاقی جامعه است و بایستی نگاه ویژه‌ای از سوی مسؤولان امر به توسعه و ترویج ورزش صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا با اشاره به اینکه متاسفانه از سمت دولتمردان توجهی به تولیدات تجهیزات ورزشی نشده است،گفت: امروز بیش از ۸۰ درصد لوازم ورزشی مورد استفاده در کشور وارداتی است و این صنعت پتانسیل اشتغال زایی هزاران نفری، سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده میلیاردی را دارد.

میرزایی گفت: متاسفانه به واردات اهمیت داده می‌شود و لوازم ورزشی وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های متعلق به قریب اتفاق مجموعه‌های دولتی، خارجی است و اگر توجه‌ای از سمت دولت صورت پذیرد می‌تواند حلال قسمتی از مشکل بیکاری باشد.

وی با اشاره به صادرات تجهیزات ورزشی با برند الموت کوشا به کشورهای همسایه ادامه داد: در شرکت الموت کوشا با توجه حضور اساتید دانشگاهی و کارشناسان علم ورزش ضمن تهیه تمامی نقشه‌های مربوطه سعی در رعایت حداکثر استاندارد در محصولات تولیدی خود داشته است.

مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا اضافه کرد: همچنین در این شرکت از حضور قهرمانان ورزشی بدنسازی و پرورش اندام با توجه به دراختیار داشتن تجربه و دانش کافی به منظور استفاده و تست دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی استفاده می‌شود تا آسیبی از لحاظ فیزیکی و آناتومی به ورزشکاران وارد نکند و کاملا استاندارد باشد.

میرزایی با اشاره به امکان رقابت تولیدات داخلی تجیهزات ورزشی با نمونه‌های خارجی در صورت اندکی حمایت و برنامه‌ریزی بخش دولتی گفت: امروز تولیدات داخلی از لحاظ جهات مختلف همچون مقاومت و قدرت فیزیکی سرآمد اجناس چینی است که به کشور وارد می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات پس از فروش متنوع محصولات شرکت الموت کوشا ادامه داد: به محض خرید محصول فرآیند خدمات پس از فروش شرکت آغاز می‌شود و در تمامی مراحل نصب، تعویض و تعمیر در کنار خریدار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت الموت کوشا خاطرنشان کرد: امروز شرکت تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا به پشتوانه تجربه خود حامی و مشوق سرمایه‌گذاران بخش ورزشی و باشگاه داران است و با توجه به وسعت باشگاه پیشنهادات خود را به خریداران ارائه می‌کند.

میرزایی با اشاره به امکان تجهیز یک باشگاه با مساحت ۱۰۰ متری با مبلغی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان توسط شرکت الموت کوشا گفت: البته میزان اعتبار در خصوص مساحت‌های بیشتر متغیر است و در هر صورت این شرکت آماده ارائه خدمات و مشاوره متناسب با هر نوع محدوده و متراژی است.

وی با اشاره به اینکه شرکت تولید تجهیزات ورزشی الموت کوشا تا به امروز مفتخر به تجهیز بسیاری از ادارات، مجموعه‌های نظامی، بانک‌ها و مجموعه‌های خصوصی است، گفت: از جمله نهادهای تجهیز شده می‌توان به سالن‌های ورزشی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ستاد کل ارتش، حفاظت دژبان، شهرک‌های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهرک‌های مسکونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران عسلویه است.

مدیرعامل شرکت الموت کوشا با اشاره به آمادگی این شرکت برای همکاری با تمامی ارگان‌ها، نهادها و ادارات اضافه کرد: واحد ایمنی آتش‌نشانی فرودگاه‌های کل کشور، فرودگاه همدان، مجموعه آتش‌نشانی استان قم، مجموعه آتش‌نشانی شهرداری مشهد، مجموعه سازمان تامین اجتماعی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه شاهد تهران، مجتمع پارس جنوبی جم، شرکت نفت ایران، شرکت پتروپارس، شرکت نفت پاسارگاد و شرکت قیر هرمز پاسارگاد از جمله دیگر مجموعه‌های تجهیز شده توسط شرکت الموت کوشا است.

میرزایی با اشاره به کیفیت بالای دستگاه‌ها و ارائه تمامی خدمات پس از فروش به مجموعه‌ها تصریح کرد: مجموعه‌های دیگری همچون بانک کشاورزی استان فارس، بانک ملت استان کهکیلویه و بویراحمد، هلال احمر استان قزوین، تربیت بدنی جنوب غرب تهران، اداره تعاون و رفاه استان فارس، اداره آبفا تهران، اداره ورزش و جوانان یاسوج و اداره ورزش و جوانان استان قزوین در زمره سایر مجموعه‌های تجهیز شده با دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی شرکت الموت کوشا هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول