اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تابش: با اخلالگران بازار معیشتی برخورد می‌شود/ دلالان مقصر کمبود مرغ در بازار هستند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دلیل کمبود مرغ در روزهای اخیر را کارشکنی برخی از تولیدکنندگان و دلالان دانست و گفت: با اخلالگران بازار با جدیت بیش ‌از پیش برخورد می‌شود.

تابش: با اخلالگران بازار معیشتی برخورد می‌شود/ دلالان مقصر کمبود مرغ در بازار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عباس تابش در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان این‌که بازرسی و نظارت با تأمین اقلام مورد نیاز آغاز می‌شود، اظهار داشت: برای بررسی و بهبود روند توزیع اقلام مورد نیز در ایام عید و ماه مبارک رمضان تاکنون از ۱۴ استان بازدید به‌عمل آمده است.

وی با تأکید بر اینکه مشکلی در تأمین گوشت مرغ در سطح استان‌ها وجود ندارد، بیان کرد: میزان تولید مرغ در آذربایجان‌غربی مازاد بر نیاز است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: تمام‌ نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها به‌وسیله جهاد کشاورزی و با ارز ۴۲۰۰ تومانی توزیع شده است.

وی میزان جوجه‌ریزی مورد نیاز کشور را ماهانه ۱۱۰ میلیون قطعه عنوان و یادآور شد: از دیگر مواردی که چالش کمبود مرغ را در روزهای اخیر به وجود آورده بود می‌توان به قاچاق مرغ به کشورهای همسایه برای انتفاع بیشتر برخی از تولیدکنندگان و دلالان اشاره کرد.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن ابراز شرمندگی نسبت به مردم، افزود: واحدهایی که نهاده دریافت می‌کنند بایستی مطابق با سهم دریافتی مرغ و گوشت مرغ به مردم تحویل دهند در غیر این صورت فرد یا واحد مدنظر به‌عنوان اخلالگر اقتصادی معرفی می‌شود.

تابش گفت: بایستی در سطح آذربایجان‌غربی تمام بازرسان به کار گرفته شوند تا از چالش‌های پیش‌رو جلوگیری شود.

وی یادآور شد: در همه حال به دنبال جلب رضایت مردم هستیم و حتی در ایام کرونا جزو معدود کشورهایی بودیم که قفسه هیچ یک از فروشگاه‌ها خالی باقی نماند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول