اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهاد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

نماینده فرمانده کمیته جستجو مفقودین نیروهای مسلح گفت: توجه به جهاد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی با بهره‌گیری از تفکرات ارزشمند جوانان بسیجی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

جهاد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی  مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد سرلشکر شهید محمد ابراهیم همت و همچنین به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث جمعی از فرهیختگان، فرماندهان، روسا و مدیران استان مرکزی با سردار سرتیپ قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج سپاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای مراسم سردار داوود غیاثی‌راد  نماینده فرمانده کمیته  جستجو مفقودین نیروهای مسلح به نمایندگی از سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین اظهار کرد: شهدایی همچون شهید همت الگو و سرمشق خوبی برای مدیران هستند که الگوگیری از روش و منش این شهدا می‌تواند منجر به موفقیت در امور شود.

وی تصریح کرد: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مملو از شهدای بزرگواری است که همچون شهید همت در راه سربلندی و عزت ایران جان خود را فدا کردند.

غیاثی‌راد در ادامه بر لزوم توجه بیش از پیش به فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: فضای مجازی در عین حال که یک تهدید است، اما فرصت‌های بسیار خوبی برای رساندن پیام انقلاب به سراسر جهان پیش روی ما قرار داده که می‌توان از این فرصت برای پیشبرد اهداف انقلاب بهره جست و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

وی افزود: توجه به جهاد رسانه‌ای در حوزه فضای مجازی با بهره‌گیری از تفکرات ارزشمند جوانان بسیجی می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف سازد که لازم است  این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار تقویت بسیج فضای مجازی شد و گفت: فعالیت‌های جوانان بسیجی در عرصه فضای مجازی  با توجه به نقش فرهنگی بسیج در فرهنگ جامعه و لزوم  تولید محتوا در فضای مجازی نیازمند بسترهای قانونی و لازم است که باید این بستر را فراهم ساخت.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی معاون دادستان کشور نیز با اشاره به   نقش بسیج در بحران‌ها و حل مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه گفت: خدمات ارزشمند بسیج در هنگام زلزله و سیل استان‌هایی چون کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امروز نیروهای بسیجی با درک شرایط حساس کشور  در عرصه‌های مختلف حاضر شده و بدون چشمداشت مادی خدمات فرهنگی و اجتماعی و عمرانی را به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهند.

در این مراسم که مسئول امور روحانیون بسیج‌، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی معاون هماهنگ کننده فضای مجازی خورشید ولایت، حسین غیاثی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موسسه صدرا و  حسین ملایی از بسیج استان تهران حضور داشتند،بر اهمیت نقش  تشکل‌های بسیجی و فعالیت‌های تحقیقاتی جوانان بسیج تاکید شد.

همچنین در این مراسم  لوح تقدیر و سپاس ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) و فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین، لوح هیئت محبان العسگری فرهیختگان و پیشکسوتان استان مرکزی مقیم در تهران به سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی از فرماندهان دفاع مقدس و  فعال فرهنگی سپاه پاسداران اهدا شد.

 سردار قریشی نیز با اشاره به ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی انقلاب بر لزوم توجه بسیجیان به منویات فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های توسعه و بهبود و آموزش بسیج در سراسر کشور  تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول