اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

آزمون وکالت ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون وکالت ۹۹ به دلیل بحران کرونا در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود.

آزمون وکالت ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس ـ محمدحسین کمیزی: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون وکالت ۹۹ به دلیل بحران کرونا در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال 1399 - (اسکودا) میی رساند این سازمان براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل های اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده برگزاری این آزمون در روز جمعه 22 اسفند ماه بود که در روز سه شنبه 19 اسفند ماه با اعلام معاونت محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت های بیشتر در اکثر استان ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهرها و حوزه های امتحانی جدید، سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تامین الزامات وزارت محترم بهداشت و عدم امکان اعمال آنها در این بازه زمانی محدود، چاره ایی جز تعویق آزمون نداشت.

در این مساله مسوولان و همکاران اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران هیچ تقصیری نداشته و نهایت تلاش و رایزنی خود را انجام دادند تا این آزمون سر موعد مقرر برگزار شود. لذا سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از متقاضیان عزیز، به اطلاع می رساند این آزمون در تاریخ ۲۲ اسفند ۹۹ برگزار نمی گردد و با توجه به هماهنگی به عمل آمده انشاالله در روز جمعه مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول