اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

هیات معلولین و جانبازان باید فعال و پویا باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ورزش معلولین و جانبازان استان نیازمند هیات پویا و فعال است.

هیات معلولین و جانبازان باید فعال و پویا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی عصر امروز در مجمع انتخاباتی رییس هیات جانبازان و معلولین استان در جمع رییس فدراسیون و کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: امکانات مناسب برای ورزش معلولین و جانبازان در ۲۲ گولان سنندج وجود دارد، داوران و مربیان خوبی در این ورزش فعالیت دارند اما در حوزه این ورزش نتوانسته‌ایم به موفقیت‌های قابل قبولی دست یابیم.

وی رشد و توسعه این ورزش را نیازمند فعال بودن رییس هیات دانست و گفت: ادارات بهزیستی، بنیاد شهید، مدارس استثنایی و باید تعامل و ارتباط ۲ سویه با هیات و ورزش و جوانان داشته باشند.

جولایی تاکید کرد: از امروز هیات جانبازان استان باید با برنامه‌ریزی و هدفمند برنامه‌های خود را به پیش ببرد و یک گام به جلو حرکت کند.

وی افزود: امید است کردستان در این ورزش از رتبه ۳۱ به رتبه‌های برتر دست یابد.

راه‌اندازی هیات قوی نیازمند زیرساخت مناسب است

رییس جدید هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کردستان گفت: راه‌اندازی هیات قوی در استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب است.

موسی محبتی با اشاره به اینکه آشنایی کاملی با نقاط قوت و ضعف هیات ورزشی معلولین دارم اظهار کرد: با شعار معلولین که «ما می‌توانیم» اهداف هیات جانبازان و معلولین را عملی کنیم.

وی استعدادیابی و شناسایی استعدادهای ورزشی در میان افراد معلول و نیز توجه ویژه به ورزش قهرمانی معلولین را یکی از برنامه های مهم خود عنوان کرد.

محبتی بر همگانی کردن ورزش معلولین در جامعه، ایجاد انگیزن و شور و نشاط در این قشر و مناسب سازی معابر و میادین سطح شهر در راستای تردد آسان معلولان در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی، سمینار دانش‌افزایی و اعزام مربیان به کلاس‌های پیشرفته ملی و بین‌المللی را در سرفصل برنامه‌های خود بیان کرد.

محبتی یادآورشد: مشکل بیکاری معلولین در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

به گفته وی، هم اکنون ۵۰ هزار معلول در استان به فعالیت‌های ورزشی می پردازند.

لازم بذکر است در این مجمع انتخاباتی موسی محبتی با کسب هفت رای از ۱۳ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات جانبازان و معلولین استان تا سال ۱۴۰۳  انتخاب شد.

پیش از این منصور هاشمی‌نسب رییس هیات این ورزش را عهده دار بود.
از میان ۶ کاندیدای انتخاباتی ۲ نفر انصراف دادند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول