اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نگران سفرهای نوروزی بی‌برنامه به یزد هستیم +فیلم

معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که قطعاً برنامه ریزی استان برای نوروز 1400 متناسب با وضعیت موجود و شیوع کرونا متغیر است، گفت: نگران تغییر وضعیت شیوع کرونا در استان و همچنین سفرهای بی‌برنامه در ایام نوروز به یزد هستیم.

نگران سفرهای نوروزی بی‌برنامه به یزد هستیم +فیلم

محسن صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که برنامه‌ها و رویکرد امسال ستاد خدمات سفر استان یزد برای نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته متفاوت و تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، اظهار کرد: به دلیل وضعیت فعلی یزد، برای تعطیلات نوروز بیشتر نگران سفرهای بی‌برنامه به یزد هستیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد سفرهای با برنامه که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر هواپیما، قطار و اتوبوس انجام می‌شود و در مبادی ورودی شهرها قابل کنترل هستند نگرانی کمتری را در بحث شیوع کرونا متوجه خود کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه تدوین سفرهای مسئولانه، با برنامه و ایمن را تنها راهکار کنونی مدیریت سفرهای نوروزی در استان یزد دانست و گفت: تدوین پروتکل های سفر با برنامه به استان یزد برای وضعیت نارنجی و قرمز شیوع کرونا است.

صادقیان تصریح کرد: در وضعیت سفید، زرد و آبی کمترین محدودیت در سفرهای نوروزی به استان یزد اعمال و در وضعیت نارنجی و قرمز محدودی تردد با شیوه‌های مختلف و متناسب با زمان و وضعیت موجود برنامه‌ریزی و اعمال می‌شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت استان یزد در بحث شیوع کرونا، زرد و آبی است، خاطرنشان کرد: نگران تغییر وضعیت استان در روزهای آینده هستیم و امیدواریم با همراهی مردم و صنوف مختلف شاهد کاهش شیوع کرونا و مطلوب شدن وضعیت کرونا در استان یزد باشیم.

معاون استاندار یزد تلاش برای رفع برخی از زیان‌های وارد شده به سرمایه گذاران بخش گردشگری از دیگر دغدغه‌های مدیریت ارشد استان در برنامه ریزی نوروز ۱۴۰۰ است، خاطرنشان کرد: رعایت دستور العمل های بهداشتی در بوم گردی‌ها و هتل‌ها از جمله اقدامات برنامه ریزی و در دستور کار استان یزد برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در عید امسال است.

 

 

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول