اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

درخشش خبرنگاران خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر

خبرنگاران خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر با کسب عناوین برتر در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری خوش درخشیدند.

درخشش خبرنگاران خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر عصر امروز با معرفی نفرات برتر در بخش‌های یادداشت و مقاله، مصاحبه، خبر، گزارش و گزارش تصویری برگزار شد، در این مراسم پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی استان، اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات همدان، مسؤول بسیج رسانه استان و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در این جشنواره ۱۱۰ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شده که از بین این آثار ۱۵ اثر برگزیده و به مرحله کشوری راه یافت، خبرنگاران خبرگزاری فارس همدان نیز در بخش‌های مختلف جشنواره استانی ابوذر برگزیده شدند.

خبرنگاران خبرگزاری فارس همدان در چهار بخش خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری پنج رتبه برتر کسب کردند، «سولماز عنایتی» در بخش خبر از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کرد، «علی فردوسی پور» و «علی رستمی» در بخش گزارش تصویری از خبرگزاری فارس به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

«فاطمه رحتمی» خبرنگار خبرگزاری فارس در ملایر در بخش مصاحبه و در بخش گزارش رتبه دوم را کسب کرد.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول