اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح حمایت مالی تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان از مبعث آغاز می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با این عید خجسته ، طرح حمایت مالی سازمان از همه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در سه محور اساسی آغاز و تحولی شگرف در سازمان تامین اجتماعی رقم می خورد.

طرح حمایت مالی تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان از مبعث آغاز می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی اظهار داشت در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای کاهش هزینه درمان 46 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش ( بیش از نیمی از جمعیت کل کشور ) و ایجاد رضایتمندی خدمت‌گیرندگان از طریق توسعه پوشش و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، صیانت از کرامت و حفاظت از شان مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان در مواجهه با هزینه‌های درمانی و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات مورد نیاز، از  (21 اسفند‌ماه سال‌جاری روز بعثت رسول مکرم اسلام (ص) ) طرح حمایت مالی سازمان از همه‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در سه محور آغاز می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به رایگان بودن همه خدمات در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی  برای بیمه شدگان اجباری گفت:  خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی همه شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌ها می‌باشد رایگان خواهد بود.

وی پیرامون محور دوم این حمایت‌ها در راستای طرح تکریم سالمندان تصریح کرد: بیمه‌شدگان 65 ساله و بالاتر در همه بیمارستان‌های دولتی سراسر استان و کشور (حتی شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی می‌باشد) رایگان و بدون فرانشیز خواهد بود.

این مقام مسؤول به تشریح محور سوم این حمایت‌ها پرداخت و افزود  محاسبه و پرداخت همه هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی براساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد شد.

دکتر محمدی در پایان به لحاظ عدم صدور دفترچه‌های درمانی نیز اشاره و تاکید کرد اگر بیمار بیمه شده‌ای به هر مرکز درمانی مراجعه کرد و در مورد ارائه خدمات بدون دفترچه با مشکلی مواجه شد بلافاصله مراتب را به سامانه تلفن گویای 1420 و انتخاب گزینه 2 اطلاع دهد تا سریعاٌ مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول