اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جذب ۲۲ هزار حامی جدید به واسطه طرح«ایران مهربان» در ایلام

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: پیش بینی شده است که حدود 22 هزار حامی با محوریت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مشارکت گروه‌های مختلف اجتماعی استان برای سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند جذب و ثبت نام شوند.

جذب ۲۲ هزار حامی جدید به واسطه طرح«ایران مهربان» در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز در نشست هماهنگی و اجرایی شدن طرح ایران مهربان سردار شاکرمی گفت: برگزاری طرح ایران مهربان در استان ایلام و تحقق برنامه‌های هدف گذاری شده‌ی آن نیازمند یک اقدام جهادی و همکاری همگانی و فراگیر است که به حول و قوه‌ی الهی با تمهیدات در نظر گرفته شده این طرح به خوبی در استان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: مشکلات کرونایی و گره‌های اقتصادی از سال گذشته تاکنون و مشارکت کم نظیر مردم نوع دوست استان در برنامه‌هایی همچون کمک مومنانه نشان داده‌اند که استان ایلام ظرفیت و پیشینه بسیار خوبی برای پیگیری امورات خیر و دستگیری از نیازمندان دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در طی این مشکلات سخت اقتصادی از سال گذشته تاکنون یاد گرفتیم که راه‌های کمک کردن به مردم را بهتر بیاموزیم و با همکاری کمیته امداد، سپاه و استانداری و با ظرفیت بسیار خوبی که در این استان وجود دارد و با تشکیل یک قرار گاه قوی و فعال که شکل گرفته است به حول و قوه الهی طرح ایران مهربان نیز در استان با موفقیت انجام می‌شود.

طرح ایران مهربان در سطح ملی با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند آغاز شده

قنبر موسی‌نژاد نیز گفت: در استان ایلام برای اجرایی شدن این برنامه پیش بینی شده است که حدود 22 هزار حامی با محوریت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مشارکت گروه‌های مختلف اجتماعی استان برای سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند جذب و ثبت نام شوند.

وی افزود: طرح ایران مهربان در سطح ملی با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند آغاز شده و هدف عمده این است که در سطح کشور یک میلیون حامی به جمع حامیان کودکان یتیم و نیازمند اضافه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هدف ما این است که با جذب 22 هزار حامی جدید، میانگین درآمد ماهیانه هر کودک یتیم و نیازمند در این استان به بیش از 700 هزار تومان برسد.

وی ادامه داد: ارتش و سپاه در اجرای این طرح تاکنون همکاری بسیار خوبی داشته و نیروهای ارتشی این استان تاکنون به نیابت از هزار و 186 شهید ارتش، سرپرستی از این تعداد یتیم را در استان ایلام عهده دار شده‌اند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول