اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خلیج‌فارس مواج است/ دریانوردان از تردد دریایی بپرهیزند

هواشناسی بوشهر با اشاره به مواج بودن خلیج‌فارس از فردا تا یکشنبه هفته آینده از دریانوردان خواست از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

خلیج‌فارس مواج است/ دریانوردان از تردد دریایی بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا راستگو اظهارداشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از فردا چهارشنبه (۲۰ اسفند) به سبب وزش باد به نسبت شدید شمال غربی در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان مواج خواهد بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر توضیح داد: همچنین از عصر پنجشنبه (۲۱ اسفند) تا عصر جمعه (۲۲ اسفند) به سبب وزش باد به نسبت شدید تا شدید جنوب شرقی در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان و از جمعه شب تا اوایل یکشنبه به سبب وزش باد شدید تا بسیار شدید شمال غربی بر روی دریا و سواحل، خلیج‌فارس به تناوب متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین  جمعه و شنبه در برخی نقاط به ویژه نقاط مرتفع و شرقی استان بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود که در این مدت از تردد‌های دریایی غیر ضروری به ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی خودداری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول